درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 529
بازدید کل : 119727
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




دانلود بازی Watch Dogs برای XBOX360

Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع  مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

Watch Dogs XBOX360-COMPLEX

|به همراه ۲کاور اوریجینال بازی|

 

Watch Dogs xbox360 cover small دانلود بازی Watch Dogs برای XBOX360

 

 

همانطور که گفته شد بازی در شهر شیکاگو جریان دارد، شهری که در سایر عناوین صنعت بازی سازی زیاد مورد استفاده قرار نگرفته است و همین مسئله سبب شده است تا این سوال میان مخاطبان پیش بیاید که چرا برای این عنوان شیکاگو انتخاب شده است در حالی که شهر های بزرگ تر و البته جذاب تری چون نیویورک می توانست لوکیشن اصلی بازی باشد. کارگردان این عنوان یعنی آقای Jonathan Morin علت اصلی انتخاب شیکاگو را تناقضات آشکار آن اعلام کرده است. شیکاگو در واقع شهری است که در ظاهر بسیار مدرن و شیک به نظر می رسد و از تجهیزات بسیار پیشرفته ای استفاده می کند ولی در باطن این شهر همین تجهیزات پیشرفته باعث افزایش سطح جرم و فساد شده اند و این تناقض، شیکاگو را برای اینکه داستان بازی در آن جریان داشته باشد مناسب کرده است، امری که در سری پر طرفدار GTA نیز کاملا رعایت شده است و همیشه مکان هایی که بازی در آن جریان داشته است دارای همین تضاد ها بوده اند. همچنین یوبی سافت دلیل دیگر انتخاب شیکاگو به عنوان شهر اصلی بازی را نیز وجود تعداد زیادی سیستم های نظارتی در واقعیت در این شهر اعلام کرده است که باور پذیر شدن داستان بازی را میسر می سازد.  وسعت شهر شیکاگو در واقعیت حدود ۶۰۶ کیلومتر مربع می باشد که اگر یوبی سافت بخواهد دقیقا این وسعت را در بازی پردازش کند در واقع یک کار غیر ممکن را ارایه داده است هر چند هنوز نقشه ی این بازی مشخص نشده است ولی با توجه به اینکه این عنوان یک Open World است قطعا سعی بر این بوده است که بیشترین وسعت ممکن در بازی وجود داشته باشد. چندی پیش هم نقشه ی اصلی بازی به صورت ناقص منتشر شد که بر اساس آن می توان حدس زد که یوبی سافت کل شهر شیکاگو را درWatch Dogs  پوشش داده است.

 

هک، سلاحی کارآمد

Watch Dogs را می توان در واقع نمونه ی مدرن سری Assassins Creed دانست به این علت که سبک این دو بازی کاملا مشابه یکدیگر می باشد زیرا هر دوی این عناوین در سبک اکشن سوم شخص و مخفی کاری می باشند با این تفاوت که Watch Dogs  سعی دارد یک جهان بزرگ تر را به تصویر بکشد. شباهت این دو بازی هنگامی واضح تر می شود که چندی پیش تصویر لوگوی بر عکس شده ی سری Assassins Creed در یکی از تصاویر بازی مشخص شد. Aiden برای مقابله شرکت های نظارتی از سیستم خود آن ها بهره می گیرد، در واقع Aiden از همان سیستم نظارتی یا  ctOS  برای مقابله با دشمنان استفاده می کند. Aiden می تواند با هک کردن دوربین های مدار بسته موقعیت منطقه ای را که زیر نظر دوربین ها می باشد را مشاهده کند و حتی افرادی را که در محدوده ی دوربین وجود دارند شناسایی کند. او همچنین قادر است با هک کردن یک دوربین و از طریق همان دوربین هک شده، دوربین دیگری را که در محدوده ی آن می باشد هک کند که این امر در یکی از تریلر های بازی قابل مشاهده بود. در سیستم  ctOS یک بانک اطلاعاتی از اشخاص موجود در شهر وجود دارد و Aiden با هک کردن این سیستم پیچیده به این بانک اطلاعاتی دست یافته است. او قادر است با هک کردن تلفن های همراه این اشخاص اطلاعات مربوط به آن ها را استخراج کند در چنین مواقعی است که ممکن است وی در این جست و جو به یک فرد مجرم برسد که در این حالت می تواند وی را به شیوه ی خود مجازات کند. بیش از ۳۰۰۰ کیت شخصیتی در بازی وجود دارد و یوبی سافت اظهار داشته که بعید است شما با یک NPC دو بار برخورد کنید و در صحنه حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ NPC   متفاوت وجود خواهد داشت.همچنین Aiden قادر است با استفاده از اینترنت Wi Fi تلفن همراه خود و هک کردن وب کم های منزل مردم عادی به درون زندگی شخصی آن ها نیز سرک بکشد که در واقع سازندگان به این امر می خواهند نشان دهند که در دنیای امروز و با وجود چنین تکنولوژی هایی حریم شخصی به معنای واقعی وجود نخواهد داشت و مردم پیوسته تحت نظر هستند. در بازی ایستگاه های رادیویی زیادی نیز وجود دارد که می توانید آن را هک کنید و در جهت مقاصد خود از آن ها استفاده کنید. با استفاده از برنامه ای به نام song sneak app که در تلفن همراه Aiden وجود دارد می توانید از طریق ایستگاه های رادیویی مکالمات مردم را شنود کنید. همچنین تلفن همراه آیدن دارای برنامه پخش موزیک نیز می باشد و شما می توانید با هک کردن تلفن همراه دیگران موزیک های بیشتری را جمع آوری کنید.

 

گردش در شیکاگو

با توجه به اینکه عنوان Watch Dogs بر روی کنسول های نسل بعد در حال ساخت است مسلما از گرافیک مناسبی برخوردار است. یوبی سافت برای ساخت این عنوان دست به ساخت موتور جدید و قدرتمندی به نام Disrupt زده است تا به وسیله ی آن بتواند یک گرافیک قابل قبول را  ارایه دهد. همانطور که در تریلر های بازی به وضوح قابل مشاهده است بازی از جزئیات فوق العاده ای برخوردار است و طراحی محیط های بازی بسیار عالی انجام شده است. یوبی سافت که در طراحی محیط های واقعی پیش از این امتحان خود را در سری Assassins Creed  پس داده است حال اینبار دست به کار بزرگی زده است و باید شهر شیکاگو را بازسازی کند که تا کنون و طبق نمایش های بازی عالی عمل کرده است. نورپردازی بازی با توجه به اینکه بازی هم در شب و هم در روز جریان دارد با اینکه مستلزم دقت فراوان بوده است سازندگان به خوبی آن را انجام داده اند و در این بین از سایه زنی های زیبای بازی نیز نمی توان چشم پوشی کرد.

 

قدرت ارتباطات

عنوانWatch Dogs  دقیقا همان چیزی است که در این زمان به آن نیاز بود، یکIP  جدید همراه با کوله باری از ایده های جدید به همراه گرافیک مثال زدنی و گیم پلی فوق العاده هیجان انگیز همراه با داستانی برگرفته از واقعیت های جامعه ی آمریکا  و تضاد های موجود در آن که هر فردی را مجاب به تجربه خود کند. هر چند از همین الان می توان اطمینان داشت کهWatch Dogs  نیز دارای دنباله های پیاپی همانند سری Assassins  Creed  خواهد بود ولی نمی توان از تلاشی که سازندگان برای ساخت چنین عنوان درجه یکی چشم پوشی کرد و آن را نادیده گرفت زیرا  پس از مدت ها در سبک Open World شاهد یک رقیب شایسته برای سری GTA خواهیم بود.

 

تصاویری از محیط بازی:

Watch Dogs screenshots 01 small دانلود بازی Watch Dogs برای XBOX360 Watch Dogs screenshots 02 small دانلود بازی Watch Dogs برای XBOX360

Watch Dogs screenshots 03 small دانلود بازی Watch Dogs برای XBOX360 Watch Dogs screenshots 04 small دانلود بازی Watch Dogs برای XBOX360

Watch Dogs screenshots 05 small دانلود بازی Watch Dogs برای XBOX360 Watch Dogs screenshots 06 small دانلود بازی Watch Dogs برای XBOX360

 

caution دانلود بازی Watch Dogs برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

کاور اوریجینال بازی – شماره ۱ (برای مشاهده ی سایز اصلی، بر روی عکس کلیک کنید):

Watch Dogs print01 small دانلود بازی Watch Dogs برای XBOX360

 

کاور اوریجینال بازی – شماره ۲ (برای مشاهده ی سایز اصلی، بر روی عکس کلیک کنید):

Watch Dogs print02 small دانلود بازی Watch Dogs برای XBOX360

 

download دانلود بازی Watch Dogs برای XBOX360 دانلود DVD1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

 

download دانلود بازی Watch Dogs برای XBOX360 دانلود DVD2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

 



جمعه 2 خرداد 1393برچسب:, :: 12:24 :: نويسنده : ali
دانلود بازی Watch Dogs برای PS3

Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع  مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

Watch Dogs PS3-DUPLEX

Watch Dogs DLC Unlocker PS3-DUPLEX

 

Watch Dogs ps3 cover small دانلود بازی Watch Dogs برای PS3

 

 

همانطور که گفته شد بازی در شهر شیکاگو جریان دارد، شهری که در سایر عناوین صنعت بازی سازی زیاد مورد استفاده قرار نگرفته است و همین مسئله سبب شده است تا این سوال میان مخاطبان پیش بیاید که چرا برای این عنوان شیکاگو انتخاب شده است در حالی که شهر های بزرگ تر و البته جذاب تری چون نیویورک می توانست لوکیشن اصلی بازی باشد. کارگردان این عنوان یعنی آقای Jonathan Morin علت اصلی انتخاب شیکاگو را تناقضات آشکار آن اعلام کرده است. شیکاگو در واقع شهری است که در ظاهر بسیار مدرن و شیک به نظر می رسد و از تجهیزات بسیار پیشرفته ای استفاده می کند ولی در باطن این شهر همین تجهیزات پیشرفته باعث افزایش سطح جرم و فساد شده اند و این تناقض، شیکاگو را برای اینکه داستان بازی در آن جریان داشته باشد مناسب کرده است، امری که در سری پر طرفدار GTA نیز کاملا رعایت شده است و همیشه مکان هایی که بازی در آن جریان داشته است دارای همین تضاد ها بوده اند. همچنین یوبی سافت دلیل دیگر انتخاب شیکاگو به عنوان شهر اصلی بازی را نیز وجود تعداد زیادی سیستم های نظارتی در واقعیت در این شهر اعلام کرده است که باور پذیر شدن داستان بازی را میسر می سازد.  وسعت شهر شیکاگو در واقعیت حدود ۶۰۶ کیلومتر مربع می باشد که اگر یوبی سافت بخواهد دقیقا این وسعت را در بازی پردازش کند در واقع یک کار غیر ممکن را ارایه داده است هر چند هنوز نقشه ی این بازی مشخص نشده است ولی با توجه به اینکه این عنوان یک Open World است قطعا سعی بر این بوده است که بیشترین وسعت ممکن در بازی وجود داشته باشد. چندی پیش هم نقشه ی اصلی بازی به صورت ناقص منتشر شد که بر اساس آن می توان حدس زد که یوبی سافت کل شهر شیکاگو را درWatch Dogs  پوشش داده است.

 

هک، سلاحی کارآمد

Watch Dogs را می توان در واقع نمونه ی مدرن سری Assassins Creed دانست به این علت که سبک این دو بازی کاملا مشابه یکدیگر می باشد زیرا هر دوی این عناوین در سبک اکشن سوم شخص و مخفی کاری می باشند با این تفاوت که Watch Dogs  سعی دارد یک جهان بزرگ تر را به تصویر بکشد. شباهت این دو بازی هنگامی واضح تر می شود که چندی پیش تصویر لوگوی بر عکس شده ی سری Assassins Creed در یکی از تصاویر بازی مشخص شد. Aiden برای مقابله شرکت های نظارتی از سیستم خود آن ها بهره می گیرد، در واقع Aiden از همان سیستم نظارتی یا  ctOS  برای مقابله با دشمنان استفاده می کند. Aiden می تواند با هک کردن دوربین های مدار بسته موقعیت منطقه ای را که زیر نظر دوربین ها می باشد را مشاهده کند و حتی افرادی را که در محدوده ی دوربین وجود دارند شناسایی کند. او همچنین قادر است با هک کردن یک دوربین و از طریق همان دوربین هک شده، دوربین دیگری را که در محدوده ی آن می باشد هک کند که این امر در یکی از تریلر های بازی قابل مشاهده بود. در سیستم  ctOS یک بانک اطلاعاتی از اشخاص موجود در شهر وجود دارد و Aiden با هک کردن این سیستم پیچیده به این بانک اطلاعاتی دست یافته است. او قادر است با هک کردن تلفن های همراه این اشخاص اطلاعات مربوط به آن ها را استخراج کند در چنین مواقعی است که ممکن است وی در این جست و جو به یک فرد مجرم برسد که در این حالت می تواند وی را به شیوه ی خود مجازات کند. بیش از ۳۰۰۰ کیت شخصیتی در بازی وجود دارد و یوبی سافت اظهار داشته که بعید است شما با یک NPC دو بار برخورد کنید و در صحنه حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ NPC   متفاوت وجود خواهد داشت.همچنین Aiden قادر است با استفاده از اینترنت Wi Fi تلفن همراه خود و هک کردن وب کم های منزل مردم عادی به درون زندگی شخصی آن ها نیز سرک بکشد که در واقع سازندگان به این امر می خواهند نشان دهند که در دنیای امروز و با وجود چنین تکنولوژی هایی حریم شخصی به معنای واقعی وجود نخواهد داشت و مردم پیوسته تحت نظر هستند. در بازی ایستگاه های رادیویی زیادی نیز وجود دارد که می توانید آن را هک کنید و در جهت مقاصد خود از آن ها استفاده کنید. با استفاده از برنامه ای به نام song sneak app که در تلفن همراه Aiden وجود دارد می توانید از طریق ایستگاه های رادیویی مکالمات مردم را شنود کنید. همچنین تلفن همراه آیدن دارای برنامه پخش موزیک نیز می باشد و شما می توانید با هک کردن تلفن همراه دیگران موزیک های بیشتری را جمع آوری کنید.

 

گردش در شیکاگو

با توجه به اینکه عنوان Watch Dogs بر روی کنسول های نسل بعد در حال ساخت است مسلما از گرافیک مناسبی برخوردار است. یوبی سافت برای ساخت این عنوان دست به ساخت موتور جدید و قدرتمندی به نام Disrupt زده است تا به وسیله ی آن بتواند یک گرافیک قابل قبول را  ارایه دهد. همانطور که در تریلر های بازی به وضوح قابل مشاهده است بازی از جزئیات فوق العاده ای برخوردار است و طراحی محیط های بازی بسیار عالی انجام شده است. یوبی سافت که در طراحی محیط های واقعی پیش از این امتحان خود را در سری Assassins Creed  پس داده است حال اینبار دست به کار بزرگی زده است و باید شهر شیکاگو را بازسازی کند که تا کنون و طبق نمایش های بازی عالی عمل کرده است. نورپردازی بازی با توجه به اینکه بازی هم در شب و هم در روز جریان دارد با اینکه مستلزم دقت فراوان بوده است سازندگان به خوبی آن را انجام داده اند و در این بین از سایه زنی های زیبای بازی نیز نمی توان چشم پوشی کرد.

 

قدرت ارتباطات

عنوانWatch Dogs  دقیقا همان چیزی است که در این زمان به آن نیاز بود، یکIP  جدید همراه با کوله باری از ایده های جدید به همراه گرافیک مثال زدنی و گیم پلی فوق العاده هیجان انگیز همراه با داستانی برگرفته از واقعیت های جامعه ی آمریکا  و تضاد های موجود در آن که هر فردی را مجاب به تجربه خود کند. هر چند از همین الان می توان اطمینان داشت کهWatch Dogs  نیز دارای دنباله های پیاپی همانند سری Assassins  Creed  خواهد بود ولی نمی توان از تلاشی که سازندگان برای ساخت چنین عنوان درجه یکی چشم پوشی کرد و آن را نادیده گرفت زیرا  پس از مدت ها در سبک Open World شاهد یک رقیب شایسته برای سری GTA خواهیم بود.

 

تصاویری از محیط بازی:

Watch Dogs screenshots 01 small دانلود بازی Watch Dogs برای PS3 Watch Dogs screenshots 02 small دانلود بازی Watch Dogs برای PS3

Watch Dogs screenshots 03 small دانلود بازی Watch Dogs برای PS3 Watch Dogs screenshots 04 small دانلود بازی Watch Dogs برای PS3

Watch Dogs screenshots 05 small دانلود بازی Watch Dogs برای PS3 Watch Dogs screenshots 06 small دانلود بازی Watch Dogs برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه CFW 4.55 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

کاور اوریجینال بازی – شماره ۱ (برای مشاهده ی سایز اصلی، بر روی عکس کلیک کنید):

Watch Dogs ps3 print01 small دانلود بازی Watch Dogs برای PS3

 

کاور اوریجینال بازی – شماره ۲ (برای مشاهده ی سایز اصلی، بر روی عکس کلیک کنید):

Watch Dogs ps3 print02 small دانلود بازی Watch Dogs برای PS3

 

caution دانلود بازی Watch Dogs برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Watch Dogs برای PS3 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۵ :   Direct Link

 

download دانلود بازی Watch Dogs برای PS3 دانلود DLC Unlocker بازی:    Direct Link

 



جمعه 2 خرداد 1393برچسب:, :: 12:14 :: نويسنده : ali
تصاویر متحرک جدیدی از نسخه ی PS4 بازی Watch Dogs منتشر شد

http://cdn.dualshockers.com/wp-content/uploads/2014/04/Watch_Dogs-6-670x376.jpg?57efa4

کمتر از دو هفته به عرضه ی عنوان Watch Dogs مانده است.امروز چند تصویر متحرک از این بازی منتشر شد که شما را به تماشای آن ها دعوت می کنم.

تمام این تصاویر از گیم پلی بازی در کنسول PS4 است.

نظر شما راجع به تصاویر متحرک جدید از این بازی چیست؟

تصویر اول:

BreakableInsecureIrishdraughthorse

 

تصویر دوم:

 

ixqvI5NxXJZgC (1)

 

تصویر سوم:

 

70344aed5eb195a459e01700d0cb749e

 

تصویر چهارم:

 

f5562776329b688e870b82ce7828bbd9

 

تصویر پنجم:

 

jRplmGApHVMZ6



یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 11:58 :: نويسنده : ali
با اولین تصویر مفهومی HALO 5 : Guardians همراه باشید

امروز استودیو 343 Industries در بیانیه ای رسما پنجمین نسخه از فرانچایز بزرگ HALO با عنوان HALO 5 : Guardians رونمایی کرد و اعلام کرد این عنوان انحصاری در پاییز 2015 بر روی XBOX ONE عرضه خواهد شد .

 

در همین راستا دقایقی پیش اولین تصویر مفهومی بازی نیز منتشر شد که در ادامه می توانید این تصویر را مشاهده کنید :

http://uploadax.com/images/55638462885217256699.jpg



یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 11:57 :: نويسنده : ali
دانلود بازی Hegemony Rome The Rise of Caesar برای PC

همانطور که از نام بازی مشخص است،‌ داستان بازی مربوط به جنگ های ژولیوس سزار میباشد، بازی گیمر را به سال های یک قرن پیش از میلاد مسیح و شما را در اوج درگیری ها و جنگ های سزار قرار میدهد. این بازی به لطف سازنده تمامی جنگ های سزار را شبیه سازی کرده و سعی بر چالش کشیدن گیمر دارد. تمامی حملات و فرمان ها از دست های خود سزار صورت میگیرد و شما با تغییرات آب و هوایی باید استراتژی های خود را تغییر دهید. کاوش در بیش از یک میلیون کیلومتر مربع از ساحل دریای مدیترانه به سواحل انگلیس در این بازی گردآوری شده که نشان از مپ بزرگ و وسیع این بازی دارد، همچنین ا میتوانید امپراطوری خود را ساخته و سپاه خود را ارتقاء دهید. موتور گرافیکی بازی بهبود یافته است و چشم انداز های بازی بسیار متنوع طراحی شده اند.

Hegemony Rome The Rise of Caesar PC-CODEX

 

Hegemony Rome The Rise of Caesar pc cover دانلود بازی Hegemony Rome The Rise of Caesar برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP / Vista / Windows 7 / Windows 8
Processor: 2 GHz Intel Dual Core processor
Memory: 3 GB RAM
Graphics: 512 MB DirectX 9.0c compatible card
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c-compatible sound card

 

تصاویری از محیط بازی:

Hegemony Rome The Rise of Caesar screenshots 01 small دانلود بازی Hegemony Rome The Rise of Caesar برای PC Hegemony Rome The Rise of Caesar screenshots 02 small دانلود بازی Hegemony Rome The Rise of Caesar برای PC

Hegemony Rome The Rise of Caesar screenshots 03 small دانلود بازی Hegemony Rome The Rise of Caesar برای PC Hegemony Rome The Rise of Caesar screenshots 04 small دانلود بازی Hegemony Rome The Rise of Caesar برای PC

 

source دانلود بازی Hegemony Rome The Rise of Caesar برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Hegemony Rome The Rise of Caesar برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Hegemony Rome The Rise of Caesar برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

 



یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 11:48 :: نويسنده : ali
PS4 پلتفرم اصلی در ساخت عنوان The Division میباشد

استدیوی Massive Entertainment سازنده عنوان The Division به شایعات اخیر که گفته می شد

پلتفرم اصلی این عنوان با فشار ماکروسافت از PS4 به Xbox one منتقل شده است؛ واکنش نشان داد

در مصاحبه اخیر با وبسایت GameReactor EU آنها تمام این شایعات را تکذیب کرده اند و گفته اند

که PlayStation 4 سخت افزار قدرتمندتری دارد و کار روی آن آسان تر است

 این حقیقت ندارد؛ PS4 سخت افزار قدرتمند تری دارد و ما احساس می کنیم کار توسعه بر روی آن

آسان تر است

SnowDrop بر روی PS4 بهتر کار میکند و حتی اگر ماکروسافت می خواست که آن را به Xbox One

تغییر دهیم، چنین اتفاقی نمی افتاد 

Massive Entertainment همچنین اعتقاد دارد بهترین انیمیشنهای یک بازی اکشن ماجراجویی را در The Division

خواهید دید

در این زمینه عنوان Uncharted 3 برای آنها بسیار الهام بخش بوده است



یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 11:48 :: نويسنده : ali
دانلود بازی Chaos Domain برای PC

بازی دارای سبک شوتر دو بعدی دارد و توسط کمپانی KISS ltd برای کامپیوتر ارائه شده است. حتما بازی هایی مانند کنترا را به خاطر دارید، بازی Chaos Domain دارای همچنین روالی است، البته با این تفاوت که با موتور قدرتمند Unreal Engine تولید شده است. بازی امکان Co-op را هم دارا می باشد و می توانید دو نفری با هم بازی کنید. کسانی که به بازی Contra علاقمند بودند ، بازی Chaos Domain را که یک کنترای فوق پیش رفته است را از دست ندهند. محیط بازی در سفینه فضایی بزرگی پیگیری می شود که توسط مهاجمان دچار هرج و مرج شده است. و شما در نقش شخصیت اصلی بازی باید به مقابله با آنان پرداخته و سفینه را نجات دهید. این نسخه با الهام از سری کلاسیک این بازی ها و همچنین عناوینی چون رستاخیز می باشد که ویژگی های جذابی همچون محیط سه بعدی با موتور قدرتمندش را به بازی می بخشد.

Chaos Domain PC-CODEX

 

Chaos Domain pc cover دانلود بازی Chaos Domain برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7
Processor: Intel CORE i3 2.6 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI Radeon 5570 1GB/Nvidia GT 450
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: Intel CORE i5 2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD 6770/Nvidia GTX 550 Ti
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

Chaos Domain screenshots 01 small دانلود بازی Chaos Domain برای PC Chaos Domain screenshots 02 small دانلود بازی Chaos Domain برای PC

Chaos Domain screenshots 03 small دانلود بازی Chaos Domain برای PC Chaos Domain screenshots 04 small دانلود بازی Chaos Domain برای PC

 

source دانلود بازی Chaos Domain برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Chaos Domain برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Chaos Domain برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

 



یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 11:46 :: نويسنده : ali
دانلود بازی Orc Attack Flatulent Rebellion برای PC

در بازی Orc Attack: Flatulent Rebellion، ارک ها قربانی رفتارهای بد انسان ها شده اند. انسان ها در حال آلوده کردن محیط زیست هستند و همین مساله به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است. حال ۴ ارک تعلیم دیده و قوی به صورت کاملا قهرمانانه و پر سروصدایی در حال انتقام هستند. چه در بازی یک نفره و چه در بازی ۴ نفره ی CO-OP، شما در نقش ارک ها خواهید بود و باید با انسان ها مبارزه کنید. بازیکنان در این بازی گیم پلی بسیار جذابی را تجربه خواهند کرد. بازی از دو مود بازی تشکیل شده است. Nacho Sanchez، یکی از بازی سازان استودیو  Casual Brothers در مورد این بازی گفته است: ” ما در چند ماه گذشته به سختی در حال کار بر روی بازی Orc Attack  بوده ایم تا آن را برای کامپیوترهای شخصی آماده کنیم. ما توانستیم سیستم دوربین این بازی را بهبود ببخشیم و فریم ریت را بالاتر ببریم. به علاوه توانسته ایم سیستم Steam Achievements را به این بازی اضافه کنیم و سیستم مبارزات بازی را بسیار گسترده و متنوع تر کنیم.” برخی از قابلیت های بازی را می توان بدین صورت بیان داشت: قابلیت بازی گروهی دو تا چهار نفره به صورت آنلاین و آفلاین، دوربین جدید، پیشرفته شده و هوشمند که به بازیکنان اجازه خواهد داد در یک صحنه ۴ شخصیت خود را ببینند، استفاده از قابلیت Achievements پلفترم استیم، ۱۶ مرحله ی مختلف که در ۴ محیط مختلف قابل بازی هستند، هرچه که در بازی جلوتر بروید، تجربه ی بیشتری کسب کرده و حرکت های جدیدی فرا می گیرید. در کل می توان گفت که قدرت و سرعت شخصیت شما بیشتر خواهد شد و … .

Orc Attack Flatulent Rebellion PC-CODEX

 

Orc Attack Flatulent Rebellion pc cover دانلود بازی Orc Attack Flatulent Rebellion برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3
Processor: 1.8 Ghz Intel Core 2 Duo or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia 8600 GT 256 MB or equivalent
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: 2.2 Ghz Intel Core 2 Duo or equivalent
Memory: 2 MB RAM
Graphics: Nvidia 275 GT 512 MB or equivalent
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

Orc Attack Flatulent Rebellion screenshots 01 small دانلود بازی Orc Attack Flatulent Rebellion برای PC Orc Attack Flatulent Rebellion screenshots 02 small دانلود بازی Orc Attack Flatulent Rebellion برای PC

Orc Attack Flatulent Rebellion screenshots 03 small دانلود بازی Orc Attack Flatulent Rebellion برای PC Orc Attack Flatulent Rebellion screenshots 04 small دانلود بازی Orc Attack Flatulent Rebellion برای PC

 

source دانلود بازی Orc Attack Flatulent Rebellion برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Orc Attack Flatulent Rebellion برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Orc Attack Flatulent Rebellion برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

 



یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 11:46 :: نويسنده : ali
دانلود بازی Full Mojo Rampage برای PC

Full Mojo Rampage یک بازی جدید در سبک اکشن, RPG است که در سال ۲۰۱۴ توسط Over The Top Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . امروز برای شما گیمرهای عزیز یک بازی بسیار زیبا و نسبتا کم حجم را آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. بازی Full Mojo Rampage دارای داستانی و محیط های تخیلی است که جذابیت بازی را دو چندان کرده است. داستان کلی این بازی از این قرار است که شما باید به همراه دوستانتان به مبارزه با شیاطین بروید و علاوه بر آن به جمع آوری اشیاء جادویی بپردازید. در بازی Full Mojo Rampage مرگ پایان کار شما نیست و پس از مرگ به روح قدرتمند تبدیل خواهید شد. همانطور که قبلا هم گفتیم شما دارای دوستانی هستید که در صورت کمک به شما یاری میرسانند. شما میتوانید شخصیت های خود را شخصی سازی کنید. شما میتوانید بازی را به صورت Online Co-op تا ۴ نفر به بازی بپردازید. همچنین این بازی دارای قابلیت Multiplayer VS modes است که میتوانید تا ۸ بازیکن به مبارزه بپردازید. بازی دارای گرافیک عالی و گیم پلی بسیار جذاب است. موسیقی بازی هم بسیار عالی کار شده است.

Full Mojo Rampage PC-TiNYiSO

 

Full Mojo Rampage pc cover دانلود بازی Full Mojo Rampage برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo or AMD equivalent or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce 8800GT or ATI Radeon HD 3870 or better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 1 GB available space
Sound Card: DirectX compatible Sound Card

 

تصاویری از محیط بازی:

Full Mojo Rampage screenshots 01 small دانلود بازی Full Mojo Rampage برای PC Full Mojo Rampage screenshots 02 small دانلود بازی Full Mojo Rampage برای PC

Full Mojo Rampage screenshots 03 small دانلود بازی Full Mojo Rampage برای PC Full Mojo Rampage screenshots 04 small دانلود بازی Full Mojo Rampage برای PC

 

source دانلود بازی Full Mojo Rampage برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Full Mojo Rampage برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 download دانلود بازی Full Mojo Rampage برای PC دانلود:    Direct Link



یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 11:45 :: نويسنده : ali
دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC

نسخه ی دوم بازی استراتژی مردان جنگ ۲ هم مانند نسخه ی اول تمرکز ویژه ای بر بخش Multi Player و Co-op خواهد داشت. ضمن این که یک روند داستانی جذاب برای بخش تک نفره وعده داده شده است. Men of War: Assault Squad 2 یک ادامه برای نسخه ی ۲۰۱۱ آن تلقی می شود, سیستم گرافیکی بازی بسیار پیشرفته شده و علاوه بر استفاده از موتور گرافیکی جدید بازی، پشتیبانی از چند هسته ای پیشرفته با shader technology بخوبی در بازی گردآوری شده است. در بخش مالتی پلیر این بازی با رابط کاربری جدیدی روبرو میشوید و همچنین قابلیت های شبکه ای در این بازی در دسترس هستند. شما در قلب جنگ جهانی دوم هستید و با اداره پنج کشور آلمان ، آمریکا ، روسیه ، گروه متحدین و  ژاپن می توانید عملیات خود را انجام دهید… یک استراتژیک با گرافیک بالا و گیم پلی بسیار بسیار زیبا.

Men of War Assault Squad 2 PC-RELOADED

 

Men of War Assault Squad 2 pc cover دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista/7/8
Processor: 4.0 GHz single-core, 2.0 GHz dual-core or higher
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 10/11 compatible
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 6 GB available space
Sound Card: DirectX 10/11 compatible

 

تصاویری از محیط بازی:

 

Men of War Assault Squad 2 screenshots 01 small دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC Men of War Assault Squad 2 screenshots 02 small دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC

Men of War Assault Squad 2 screenshots 03 small دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC Men of War Assault Squad 2 screenshots 04 small دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC

Men of War Assault Squad 2 screenshots 05 small دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC Men of War Assault Squad 2 screenshots 06 small دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC

 

source دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

 



یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 11:44 :: نويسنده : ali