درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 528
بازدید کل : 119726
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




دانلود بازی Lili Child of Geos برای PC

بازی Lili Child of Geos در ژانر بازی های ماجرایی و نقش آفرینی می باشد که توسط شرکت BitMonster منتشر شده است. در این بازی شما در نقش Lili، به جزیره ای پر از رمز و راز به نام Geos وارد شده و شروع به جست و جو و کاوش برای حل معما ها و عبور از موانع پیش رو خواهید کرد. Lili در این بازی از خشونت پرهیز کرده و با استفاده از افراد محلی و پیدا کردن وسایل مورد نیاز و با استفاده از نیروی تفکر خود به پیروزی بر دشمنانش و حل موانع پیش رو می پردازد. بازی با استفاده از موتور قدرتمند Unreal Engine 3 ساخته شده که دارای جلوه های بصری خیره کننده با گرافیکی فوق العاده می باشد اما یه نکته مثبت این بازی اینکه با قرار دادن تنظیمات در حالت low میتوان این بازی را روی کامپیوتر های قدیمی نیز اجرا کرد.

Lili Child of Geos PC-CODEX

 

Lili Child of Geos pc cover دانلود بازی Lili Child of Geos برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: XP
Processor: Intel Core 2 Duo 2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: 7
Processor: Intel i5 2.5 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

Lili Child of Geos screenshots 01 small دانلود بازی Lili Child of Geos برای PC Lili Child of Geos screenshots 02 small دانلود بازی Lili Child of Geos برای PC

Lili Child of Geos screenshots 03 small دانلود بازی Lili Child of Geos برای PC Lili Child of Geos screenshots 04 small دانلود بازی Lili Child of Geos برای PC

 

source دانلود بازی Lili Child of Geos برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Lili Child of Geos برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Lili Child of Geos برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

 



یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 11:44 :: نويسنده : ali
دانلود بازی Carnage Racing برای PC

ویژگی های گرافیکی بازی Carnage Racing ایجاد یک احساس شگفت انگیز از سرعت و غوطه وری در محیط بازی را به شما میدهد به طوری که شما درست در مرکز حوادث و اتفاقات بازی قرار دارید ،  شما می بینید و احساس هر دست انداز، سر و صدا، رول بشکه و انفجار را حس خواهید کرد.شما باید مهارت های خود را در ۲۱ مجموعه  مسابقه در ۳  جزیره گرمسیری به اثبات برسانید ، که هر کدام با موانع و ویژگی های مخصوص به خود طراحی و آماده سازی شده اند.در بازی Carnage Racing هشت ماشین مختلف که در سه کلاس طبقه بندی میشوند در نظر گرفته شده که هرکدام ویژگی های خاصی را دارند و امکان تجهیز به موشک ، شعله افکن، بمب و سلاح های دیگر را هم برای از میان برداشتن رقبا دارا هستند همچنین ماشین ها دارای قابلیت شخصی سازی ظاهری و تقویت موتور هستند که بعد از پیوزی در مراحل و جمع آوری امتیاز شما قادر به تجهیز ماشین خود به این امکانات خواهید بود.

Carnage Racing PC-ENiGMA

 

Carnage Racing pc cover دانلود بازی Carnage Racing برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.2 GHz or AMD equivalent (dual core)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 2000 or dedicated graphics card with 256 MB
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista / 7 / 8
Processor: Intel Quad-core processor @ 2.4 GHz or AMD equivalent
Memory: 4 MB RAM
Graphics: Radeon HD 4000 or GeForce 9000
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible

 

تصاویری از محیط بازی:

Carnage Racing screenshots 01 small دانلود بازی Carnage Racing برای PC Carnage Racing screenshots 02 small دانلود بازی Carnage Racing برای PC

Carnage Racing screenshots 03 small دانلود بازی Carnage Racing برای PC Carnage Racing screenshots 04 small دانلود بازی Carnage Racing برای PC

 

source دانلود بازی Carnage Racing برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Carnage Racing برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Carnage Racing برای PC دانلود:    Direct Link



یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 11:43 :: نويسنده : ali
دانلود بازی Blade Symphony برای PC

نشان دهید که برترین شمشیر زن دنیا در بازی سمفونی شمشیر هستید! با دارا بودن قابلیت ضربات-پشت-هم و سیستم نبرد شمشیری عمقی شما می توانید قابلیت های خود را به نمایش بگذارید. در بخش نبردهای ۲به۲ شما می توانید تکنیک های سایر شمشیر زن ها را بررسی کنید و یا در بخش FFA عضو شوید. شخصیتی که انتخاب کرده اید را با استفاده از تکنیک های شمشیرزنی رشد دهید تا روش و رویکرد خود در نبردهای تن به تن را به شیوه ی منحصر به فرد خود بتوانید تغییر دهید.

Blade Symphony PC-REVOLT

 

Blade Symphony pc cover دانلود بازی Blade Symphony برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, 7, 8
Processor: 3.0 Ghz P4(+), Dual Core 2.0(+) or AMD64X2(+)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DX9.0c Compatible 256MB VRAM, NVIDIA Geforce 7600 Series / ATI x1600 Series
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 3 GB HD space
Sound: DirectX 9.0c Compatible
Other Requirements: Broadband Internet connection

 

تصاویری از محیط بازی:

 

Blade Symphony screenshots 01 small دانلود بازی Blade Symphony برای PC Blade Symphony screenshots 02 small دانلود بازی Blade Symphony برای PC

Blade Symphony screenshots 03 small دانلود بازی Blade Symphony برای PC Blade Symphony screenshots 04 small دانلود بازی Blade Symphony برای PC

 

source دانلود بازی Blade Symphony برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه REVOLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Blade Symphony برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Blade Symphony برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

 



یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 11:42 :: نويسنده : ali
سه تریلر گیمپلی جدید از DriveClub منتشر شد

http://www.gamersyde.com/news_driveclub_moves_faster_than_light-15307.jpg

امروز سه تریلر جدید و زیبا از گیمپلی عنوان DriveClub منتشر شد که شما می توانید آنها را در ادامه مشاهده یا

دریافت کنید

برای تماشای این ویدئوهای زیبا به صورت آنلاین به این لینک مراجعه کنید

یا آنها را با استفاده از لینکهای مستقیم از سرور سونی دریافت کنید:

ویدیو گیمپلی اول: Dusk Till Dark

ویدیو گیمپلی دوم: Dusk to Dawn

جدید: ویدیو گیمپلی سوم: Evening

 

این بازی در 8 اکتبر برای PS4 منتشر خواهد شد

 



جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 21:11 :: نويسنده : ali
خبر فوری : Halo 5: Guardians معرفی شد

به نظر می رسد شرکت Microsoft قصد دارد پیش از آغاز E3 نبرد تبلیغاتی را به نفع خود رقم بزند . دقایقی قبل در وبسایت رسمی XBOX عنوان HALO 5 : Guarduansd به طور رسمی معرفی شد . در ادامه می توانید بیانیه استودیو 343 Industries در این مورد را مطالعه کنید :

متن کامل بیانیه 343 Industries

زمانی که شما به یک پلتفرم و نسل جدید نقل مکان می کنید باید به آن از دید یک فرصت و چشم انداز جدید نگاه کنید . برای ما XBOX ONE یکی از فرصت هایی بود که دوست داشتیم به آن دست یابیم . اکنون هدف اول ما این است که HALO را به بهترین شکل بر روی این کنسول خلق کنیم و مهمتر از آن باید دید حاصل اشتیاق ما در کنار شور و شوق طرفداران HALO به چه چیزی تبدیل خواهد شد .

به واقع HALO تنها قسمتی از یک فرانچایز نیست بلکه HALO بخشی از نام و برند XBOX است . برای گیمرها تجربه ای لذت بخش از بازی HALO بسیار مهم است و در این زمان ما این سوال را از خود پرسیدیم که HALO بر روی XBOX ONE باید به چه شکل باشد ؟

در گذشته HALO یکی از عوامل اصلی پیشرفت پلتفرم XBOX بود و با نوآوری های خود به یکی از عوامل مهم اکوسیستم برند XBOX تبدیل شد . ساخت عنوانی از HALO با 60 فریم بر ثانیه ، سرورهای بزرگ و اختصاصی ، ویژگی های خاص و منحصر بفرد و همینطور ابعاد و وسعت بزرگ یکی از رویاهای بزرگ ما بود .

اکنون وظیفه ما در 343 Industries این است که اطمینان کسب کنیم که نسخه جدید HALO سزاوار طرفداران این فرانچایز بزرگ و عظیم و عنوانی در حد کنسول XBOX ONE است . 

من خوشحال هستم که اعلام کنم نسخه جدید این فرانچایز بزرگ Halo 5: Guardians نام دارد . این بازی قسمتی جدید از افسانه حماسه ای "مستر چیف" است . Halo 5: Guardians در پاییز 2015 به طور انحصاری بر روی کنسول XBOX ONE عرضه خواهد شد .

HALO 5 یک تلاش جدید و بزرگتر در این فرانچایز است که تحت سایه یک انجین جدید و قدرتمند ویژگی ها و ابعاد جدیدی را در فرانچایز HALO بوجود خواهد اورد . بدیهی است که بسیاری از عناصر بازی در نسخه های قبلی نیز وجود داشته اما ما تلاش خود را کرده ایم که با بهره گیری مناسب از پتانسیل سخت افزاری XBOX ONE یک جهان جدید با ویژگی هایی فوق العاده را خلق کنیم .

Halo 5: Guardian نتیجه ای بر استعداد ، تجربیات و آموزه های استودیو 343 است که شما تجربه خواهید کرد . ما در HALO 4 در زمینه های زیبایی شناسی ، تکنولوژی و فن آوری های جدید ، ویژگی های منحصر بفرد گیم پلی ، شناخت انتظارات هوادران و .. تجربیات فوق العاده ای را بدست اوردیم که نتیجه آن را در بازی Halo 5: Guardian با جهانی پویا و فوق العاده مشاهده خواهید کرد .

تصمیم ما برای عرضه Halo 5: Guardian در سال 2015 تصمیم آسانی نبود اما این یک سال بیشتر بدون شک فرصتی فوق العاده را در اختیار ما خواهد گذاشت . اما ما در این زمان شما را به مشاهده مجموعه تلویزیونی HALO اثر "استیون اسپیلبرگ" دعوت می کنیم که مطمئنا تجربه ای فوق العاده برای شما خواهد بود . این مجموعه تلویزیونی شما را برای شناخت بیشتر و درک فضا و دنیای HALO 5 آماده خواهد کرد و نباید دیدن آنرا از دست بدهید . این مجموعه احتمالا در سال 2015 پخش خواهد شد .

سفر شما در سال 2014 آغاز می شود ...

سفر شما به دنیای HALO از همین سال 2014 آغاز خواهد شد . ما در E3 کاری می کنیم که جامعه عظیم طرفداران HALO با شنیدن اخبار جدید HALO هیجان زده شوند . اما من تا پیش از آغاز E3 قصد دارم از جامعه بزرگ طرفداران HALO که با صحبت ها ، پیشنهاد ها ، محبت ها و شور و شوق خود انرژی فوق العاده را به ما برای خلق دنیای جدید HALO دادند تشکر کنم .

آقای Bonnie Ross - مدیر استودیو 343 Industries



جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 21:9 :: نويسنده : ali
دانلود بازی DreadOut برای PC

DreadOut یک بازی در سبک سوم شخص و در ژانر ترسناک می باشد که شما در بازی به عنوان دختری با نام لیندا که یک دختر دبیرستانی گیر افتاده در یک شهر متروکه ی قدیمی می باشد بازی خواهید کرد. با استفاده از گوشی هوشمندی که همراه لیندا است، وی می خواهد با مشکلات ترسناک خود مقابله کند و معماهای رمزآلود را حل نماید که تقدیرش را رقم خواهند زد! به او کمک کنید تا از پس مشکلاتش بر بیاید و پشت وی باستید. با ترس و وحشت نبرد کنید!

DreadOut PC-CODEX

 

DreadOut pc cover دانلود بازی DreadOut برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 / 8 64 bits
Processor: Intel Dual-Core 2.4 GHz or AMD Dual-Core Athlon 2.5 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8800GT or AMD Radeon HD 3830 or Intel HD Graphics 4000 with 512 MB VRAM minimum 128 Bit
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 / 8 – 64 bits
Processor: Intel Core i5-2300 or AMD Phenom II X4 940 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 550 or AMD Radeon HD 7750 with 1 GB VRAM or better
DirectX: Version 11
Hard Drive: 10 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

 

تصاویری از محیط بازی:

DreadOut screenshots 01 small دانلود بازی DreadOut برای PC DreadOut screenshots 02 small دانلود بازی DreadOut برای PC

DreadOut screenshots 03 small دانلود بازی DreadOut برای PC DreadOut screenshots 04 small دانلود بازی DreadOut برای PC

 

source دانلود بازی DreadOut برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی DreadOut برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازی DreadOut برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

 



جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 20:56 :: نويسنده : ali
دانلود Clash of Clans 6.108.2 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴٫۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :

* امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن

* امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها

* امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها

* امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف

* امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان

* امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

* دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

اگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اعتیاد آور Clash of Clans را از دست ندهید

 

 تغییرات نسخه ی v6.108.2:

* All new War Stats tab

* Dismiss donated war troops if you don’t like them

* Keep a separate War Base layout that never reset

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

دانلود Clash of Clans - بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

 

 

 

Download Clash of Clans Android Apk Free

 



جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 15:19 :: نويسنده : ali
عنوان The Crew به مدت شش سال در دست ساخت بوده است!!

عنوان The Crew برای یک دوره طولانی بیش از آنچه انتظار می رود در حال ساخت بوده است

در وبسایتی که به تازگی برای این عنوان راه اندازی شده است یک پیغام تایید می کند که این

عنوان به مدت شش سال در دست توسعه بوده است

"پس از شش سال ساخت و توسعه، The Crew بیش از پیش آماده است تا به دست بازیبازها برسد"

"در تاریخ 16 می نسخه در حال توسعه این عنوان در 8 مرکز انتخابی برای تجربه عموم در دسترس می باشد"

عنوان The Crew امسال برای XBO ،PS4 و PC منتشر خواهد شد



پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 13:47 :: نويسنده : ali
تبلیغ تلویزیونی عنوان Watch Dogs با برند PS4

همانطور که می دانید به تاریخ عرضه عنوان Watch Dogs زمان زیادی باقی نمانده است که شرکت Ubsoft مثل

خیلی از بازیهای دیگر، تبلیغ تلویزیونی زیبایی برای این عنوان در مناطق آمریکا و اروپا تدارک دیده است که میتوان

حتی به آن قسمتی از یک فیلم گفت!

این تبلیغ با نام تجاری PlayStation 4 همراه است که به قرارداد بازاریابی بین Sony و Ubisoft برای این  بازی

اشاره میکند

میتوانید از اینجا این تبلیغ تلویزیونی را مشاهده کنید



پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 13:46 :: نويسنده : ali
آپدیت جدید بازی Clash Of Clansدر راه است!!

1111

تغییرات آپدیت جدید بازی که تا حالا منتشر شده :

 

edit  آیا شما می خواهید آرایش قبیله خود را در روز جنگ Clan Wars تغییر دهید؟!

بزودی شما در آپدیت جدید خواهید توانست در روز جنگ نیز چیدمان روستای خود را ویرایش کنید.

 

stats

 آمار و اطلاعات بیشتر از جنگ

بزودی شما خواهید توانست جزئیات بیشتر و آمار و اطلاعات کامل تری از Clan Wars را مشاهده کنید.

dismis

  چه کسی به من Goblin داده؟؟

در آپدیت جدید شما خواهید توانست نیرو های داخل قلعه قبیله ی (Clan Castle) روستای جنگی (War Map) را در صورت لزوم بیرون کنید تا نیرو های بهتری دریافت کنید.



پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 13:31 :: نويسنده : ali