درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 1095
بازدید کل : 120819
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




آموزش کار با Game for windows Live

قطعا کسانی که با بازی هایی هم چون Batman Arkham City, GTA IV,Resident Evil 5, Dark Souls و انواع بازی هایی که با برنامه Game for windows Live در ارتباط هست باید برای سیو بازی خود یک اکانت به صورت آفلاین بسازند تا بازیشون مراحل مختلف رو سیو کنه اما بسیاری از دوستان نمی دانند در این پست به شما یاد خواهیم داد تا بتوانید بازی خود را سیو کنید

Game for windows Live

 

 

نکته : اگر تصاویر زیر کوچک هستند و قادر به دیدن نیستید برای نمایش کامل بر روی تصاویر کلیک کنید

برای ساخت سیو در محیط این جور بازی ها که با برنامه Game for windows Live سرکار داره اول از همه بعد از اجرا بازی در گوشه سمت راست صفحه از شما درخواست می کند کلید Home از صفحه کلید رو بزنید که این کار را انجام دهید که با تصویری مانند شکل زیر روبرو می شوید

بر روی گزینه Create New Profile که در قسمت بالا با کادر قرمز مشخص شده کلیک کنید بعد از کلیک با تصویر زیر روبرو می شوید

سپس نوشته هایی را می بینید که توسط غلتک موس به آخر نوشته می رسیم که گزینه Create a local Profile را می زنید که در تصویر با کادر قرمز مشخص شده است در صفحه جدید که در تصویر زیر مشخص است نامی را به دلخواه وارد کنید و بر روی کلید submit کلیک کنید

پس از کلیک بر روی Submit اکانت شما ایجاد می شود مانند شکل زیر که مشخصات آن را نمایش می دهد

 

سپس بر روی گزینه Done کلیک می کنیم حال اکانت ما ساخته شده و سپس دوباره کلید Home از صفحه کیبورد رو می زنیم و دیگر لازم نیست پس از ورود هر باره بازی این کار را انجام دهیم



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 20:42 :: نويسنده : ali
بازی Pes 2014 با موتور قدرتمند بازی سازی Fox Engine

سری بازی های Pes که علاقه مندان زیادی دارد هر ساله شاهد افت این بازی هستیم که دلایل آن رشد نکردن گرافیک بازی,تغییر نکردن آن چنانی بازی و شباهت به نسخه های قبل  بازی که شاید بتوان گفت از سال ۲۰۰۹ به بعد نتوانست مثل FIFA پرفروغ باشد حال طبق شایعاتی بازی Pes 2014 در اواخر سال جاری با موتور Fox Engine ساخته خواهد شد

بازی Pes 2014 با موتور قدرتمند بازی سازی Fox Engine


از نکات جالب می توان تغییر دادن اجزای لباس تیم ها,هوش مصنوعی بسیار بالا,تغییرات آب و هوایی و تکنیک های بسیار هوشمند نام برد و اطلاعاتی دیگر که به مرور زمان فاش خواهد شد همچنین تصویر زیر را مشاهده کنید که ۲ تصویر شبیه به هم که یکی واقعی و دیگری با موتور بازی سازی Fox Engine ساخته شده است حال به نظر شما کدام یک واقعی است

 



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 20:31 :: نويسنده : ali
بررسی کارت گرافیک GTX Titan

خبری که در این روزها دنیای سخت افزار را تسخیر کرده، رونمایی از کارت گرافیک جدید NVIDIA با نام GTX Titan است که توانسته لقب قدرتمندترین کارت گرافیک تک هسته ای دنیا را به خودش اختصاص دهد و با اختلاف نسبتاً زیادی از GTX 680 و Radeon 7970 پیش باشد. حال به بررسی دقیق تری از کارت گرافیک مذکور می پردازیم. این کارت در خانواده تراشه های 28 نانومتری با اسم رمز GK110 قرار می گیرد که دارای 6GB حافظه GDRR5 و 2688 عدد پردازنده Shader با فرکانس 836 در حالت پایه و فرکانس 876 در حالت Boost است و از یک رابط حافظه 384 بیتی بهره می برد. فرکانس حافظه در این قطعه روی 6008MHz تنظیم شده که پهنای باند را به 288.4 gb/s می رساند. همچنین این کارت دارای 7.08 میلیارد ترانزیستور (دو برابر 680) است. میزان مصرف برق این کارت 250 وات و قیمت آن در هنگام عرضه 999 دلار است. این کارت علاوه بر افزایش سطح چشم گیری که در کارایی و عملکرد داشته، دارای چند تکنولوژی جدید نیز هست که به صورت اجمالی به آن ها خواهیم پرداخت.

Monitor Overclocking

MO قابلیت جدیدی است که از این به بعد، بازیکنان با کمک آن می توانند با فریم های بالاتری بازی کنند. با این امکان، با توجه به میزان فریم ریتی که کارت شما می دهد، می توان Monitor Refresh Rate را با آن هماهنگ ساخت و به Refresh Rate بالاتر از 60Hz دست یافت و با فریم بالاتری بازی کرد. البته به شرطی که مانیتور هم توانایی اجرای Refresh Rate بالاتر از 60Hz را داشته باشد.

GPU Boost 2.0

همانطور که می دانید، NVIDIA از سری Kepler قابلیت GPU Boost را به کارت ها اضافه کرد که فرکانس هسته های Shader را از حالت ثابت خارج می کرد و در مواقعی که از کارت گرافیک کار سنگینی کشیده نمی شد، فرکانس را پایین می آورد و در بازی های سنگین، اگر کارت فضای کافی داشت، فرکانس افزایش می یافت تا عملکرد بهبود یابد و کارت به حداکثر بازدهی خود برسد که البته تنظیم این فرکانس تحت عوامل مختلفی از قبیل دما، برق مصرفی و نرم افزارهای مختلف با الگوریتم های پیچیده مربوط به خود است. در تکنولوژی GPU Boost 2.0 تمرکز اصلی روی دمای کارت گرافیک است. مثلاً اگر حداکثر دمای کارت روی 80 درجه تنظیم شده باشد، ولی دمای فعلی کارت 75 درجه باشد، فرکانس هسته کارت بالاتر می رود تا به کارایی بالاتری دست یابیم و این تکنولوژی باعث ارتقاء سطح قدرت کارت گرافیک در صورت دارا بودن تهویه مناسب می شود.

Unlocked GPU Core Voltage

این تکنولوژی همانطور که از اسمش پیداست، توانایی Unlock کردن ولتاژ هسته کارت را به شما می دهد که باعث افزایش قدرت Overclocking کارت می شود. البته لازم به ذکر است که افزایش ولتاژ کارت باعث کاهش عمر مفید کارت خواهد شد. حال با توجه به قابلیت های جدید و مشخصات این کارت به بررسی عملکرد آن در بازی های مختلف می پردازیم. با توجه به اینکه با کارت گرافیک خیلی قدرتمندی روبرو هستیم، Benchmarkهای زیر در رزولوشن بالای 2560x1600 گرفته شده تا بیشتر قدرت این کارت معلوم شود.

Far Cry 3

Far Cry 3 در سال 2012 بوسیله موتور Dunia Engine 2 و توسط شرکت Ubisoft ساخته شده و به قدرت Shading زیادی وابسته است. در این بازی شاهد هستیم که GTX Titan حدود 52 درصد بهتر از GTX 680 است و GTX 690 حدود 13 درصد بهتر از Titan است.

Crysis 2

Crysis 2 در سال 2011 بوسیله موتور CryEngine 3 و توسط Crytek ساخته شد. این بازی بیشتر به پهنای باند بالا نیازمند است و در آن GTX Titan حدود 68 درصد قوی تر از GTX 680 است و این امر نشان دهنده آن است که پهنای باند Titan به مراتب بالاتر از 680 است و تقریباً می توان گفت که این کارت نقطه ضعف 680 را ندارد و در همه بازی ها از قدرت قابل قبولی برخوردار است. در این بازی نیز همانند بازی قبل 690 حدود 13 درصد قویتر از Titan است.

Crysis 3

این بازی Crytek در تاریخ 19 فبریه به بازار عرضه شد که در واقع دو روز قبل از معرفی GTX Titan است و تا امروز گرافیکی ترین بازی اجرا شده روی DX11 به حساب می آید. بدلیل سیستم خیلی بالایی که این بازی نیاز دارد، از FXAA بجای MSAA استفاده شده که باعث افزایش 56 درصدی کارایی می شود! همانطور که ملاحظه می فرمایید، در این رزولوشن بالا و در بهترین تنظیمات گرافیکی (Very High) این کارت تنها 39 فریم می دهد که با این حساب، نمی توان به بازی روان و نرمی امیدوار بود و اگر 8xMSAA را فعال کنیم، این فریم به 25 کاهش خواهد یافت. حال به Benchmark دیگر از این بازی با رزولوشنی پایین تر می پردازیم. در این رزولوشن، کارت گرافیک Titan نوید بازی بسیار نرمی را به ما می دهد و حدود 31 درصد قویتر از 680 است و این کاهش اختلاف قدرت، به دلیل این است که هر چه رزولوشن کمتر باشد، نیاز به پهنای باند کاهش یافته و چون فشار وارد به کارت کاهش می یابد، توانایی اصلی کارت قدرتمندی مثل Titan معلوم نمی شود. در پایان و جمع بندی، باید ذکر کنم که GTX Titan کارت گرافیک بسیار قدرتمندی است و آینده ای درخشان را برای صنعت کارت گرافیک ترسیم می کند، ولی با توجه به قیمت بالای آن، مقرون به صرفه نیست و می توان بجای آن از دو کارت 680 یا یک 690 استفاده کرد که عملکرد بهتری دارند. البته باید توجه کرد که این کارت مصرف برق مصرفی کمتر و Overclocking بهتری دارد.



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 18:9 :: نويسنده : ali
زندگی در پایان دنیا

دنیای Fallout را پشت سر گذاشتیم و در شهرهای I Am Alive به دنبال خانواده ای گم شده، گشتیم! اما در METRO: Last Light قرار است با دنیای جدیدتری روبرو شویم. دنیای آخر الزمانی ای که در نسخه اول این سری از بازی ها به نمایش درآمد، بسیار زیبا و جذاب بود و تفاوت های زیادی با سایر بازی های موجود در بازار داشت. ما با این آگاهی به سراغ LL می رویم که می دانیم اتفاقات آن یک سال پس از METRO 2033 رخ می دهد. قرار است دوباره در تونل های سرد و تاریکی حضور پیدا کنیم که وقایع زیادی در آن ها رخ می دهند. استودیوی 4A Games دوباره ما را به شهر مسکو و فضای دراماتیک آن می برد تا با دنیای منحصر به فرد آن مبارزه کنیم.

در LL زندگی جدیدی را شاهد خواهید بود. برف های رادیواکتیوی از آسمان می بارند و یخ ها گرم شده اند و در حال آب شدن هستند. مردم زندگی جدیدی را آغاز می کنند که بسیار سخت تر از گذشته است. نیاز به آب سالم و غذا به موضوع مهمی تبدیل شده است. خورشید نیز دیگر معنای زندگی بخش ندارد و با اشعه هایش به مردم آسیب می زند. تغییرات محیطی و آب و هوایی را به خوبی در بازی مشاهده می کنید، چون تیم سازنده تکنولوژی های جدیدی را برای طراحی آن خلق کرده اند. در LL دنیای مرده قبلی در حال تغییر است و گذر فصل ها باعث شده اند تا زندگی در زمین نیز شروعی مجدد داشته باشد و گیاهان نیز سر از خاک بیرون آورند، اما هنوز زندگی در تونل های مترو جریان دارد و مردمی که تا کنون نجات پیدا کرده اند، در این مکان ها زندگی می کنند.

منابع آبی برای بازماندگان از اهمیت زیادی برخوردار است و هر گروهی که این منابع را در اختیار داشته باشد، قدرت بیشتری نیز خواهد داشت. در گوشه و کنارهای بازی، پرچم های قرمزی را مشاهده می کنید که مکان های خاصی را به تصرف درآورده اند. در این نسخه نیاز به ماسک گاز نیز بیشتر از نسخه قبلی احساس می شود. برای حرکت در قسمت های مختلف، حتماً باید این ماسک را داشته باشید. محیط ها بسیار بزرگتر شده اند و به همین دلیل بازیکنان باید به جاهای زیادی سر بزنند. در LL باید بسیار آرام حرکت کرد تا بتوان با شخصیت آرتیوم (Artyom) به قسمت های مختلفی رفت.

مکان هایی که مدت ها در اختیار انسان ها بودند، در حال نابودی هستند و کسانی که در آن ها بوده اند، به شکل مرموزی کشته شده اند. این موضوع ترس عجیبی را در فضای تمدن جدید انسان ها به وجود آورده است. سر و صداهای مختلف و گاه دلخراشی در طول بازی شنیده می شوند که نوید یک اتفاق ناخوشایند را می دهند. خیلی از این صداها می توانند مربوط به خودکشی یکی از مردمی باشند که دیگر نمی توانند این سختی ها را تحمل کنند. تغییرات بسیار خوبی که در موتور بازی به وجود آمده، باعث شده تا ما یک اتمسفر بسیار عالی همراه با بافت هایی بسیار باکیفیت را در LL مشاهده کنیم. زمانی که آرتیوم ماسکش را به صورت می زند، بخار تنفس او روی ماسک را می بینید.

فیلترهای جدیدی برای این قسمت طراحی شده اند که حس قرار گرفتن ماسک روی صورت را به خوبی به شما انتقال می دهند. توجه سازندگان به جزئیات بسیار خوب بوده و آن ها سعی کرده اند تا چیزی از بازی جا نیفتد. افکت های تصویری در زمانی که ماسک زده اید، با حالت بدون ماسک، تفاوت می کنند. همچنین لاشه اتومبیل ها، سیستم های تخریب شده و پوکه های بجا مانده از تیراندازی ها را به خوبی در محیط بازی مشاهده خواهید کرد. در یکی از مأموریت ها وظیفه خواهید داشت که به یک کلیسا برسید، اما برای رسیدن به آن باید از یک قایق چوبی که یک موتور دیزلی دارد، استفاده کنید. اینجاست که باید چند کار مختلف انجام دهید. یکی اینکه باید به دنبال سوخت باشید تا موتور کار کند و دوم اینکه باید از دست مردمی که به شما حمله می کنند، نجات پیدا کنید. پیدا کردن مخزن سوخت، کار چندان سختی نیست و پس از کمی جستجو، آن را پیدا می کنید.

یکی از آن ها را در یک Cockpit پیدا می کنید که مربوط به یک هواپیمای سقوط کرده می شود. موتور قایق با سر و صدای زیادی روشن می شود و توجه همه را به سمت خودش جلب می کند. موجوداتی که در تاریک ترین قسمت های مسکو قرار دارند، به سمت صدا می آیند و اگر شما را ببینند، کارتان تمام است!. در حالیکه قایق حرکت می کند، این وجودات ترسناک به دنبال شما راه می افتند و سعی می کنند تا به قایق برسند و یا آن ها را خراب کنند. اینجاست که شخصیت های بازی باید راه چاره ای پیدا کنند. در همین بین، گروهی دیگر نیز سعی می کنند تا هم شما را از بین ببرند و هم با این هیولاها درگیر شوند. در این زمان، آرتیوم متوجه می شود که می تواند کار دیگری انجام دهد که ممکن است تنها راه فرار آن ها از این مخمصه باشد. LL به ما یک دنیای بسیار متحول شده را نشان می دهد که ساختار کلی آن از نسخه اول حفظ شده و المان های جدیدی نیز به آن اضافه شده است.



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 18:7 :: نويسنده : ali
ژرفای نسل هشتم

نسل هشتم کنسول های بازی رسماً با معرفی PS4 آغاز شد. البته اگر Wii U را یک کنسول نسل هشتمی به حساب نیاوریم، چرا که تفاوت های آن با کنسول آینده Sony به فاصله یک نسل است! طی یک کنفرانس موفق، Sony از چندین بازی برای PS4 رونمایی کرد. یکی از این بازی ها، IP جدید Capcom یعنی Deep Down است. تریلر با نمایش شعله های آتش آغاز می شود. از همان ابتدا می توان قدرت افکت های تصویری این بازی را مشاهده کرد. سپس با 3 شخصیت که یکی انسان، دیگری الف و سومی جادوگر است، مواجه می شویم. حرکات صورت فوق العاده هستند و ریزترین تحرکات عضلات آن قابل مشاهده است.

تا اینجای کار شاید به نظر برسد که تریلر از پیش پردازش شده است، اما با نمایش منوی آیتم ها در گوشه صفحه، مشخص می شود که تمام دمو بصورت Real-Time است. در صحنه بعد، شخصیت اصلی یک مشعل به الف می دهد. باز هم انیمیشن های خارق العاده و انعکاس نور آتش روی لباس و زره شخصیت کاملاً خودنمایی می کند. راه رفتن آن ها بسیار طبیعی است و یک سر و گردن از بازی های نسل هفتم بالاتر است. با ورود یک اژدها، مکانیزم های بیشتری از گیم پلی مشخص می شوند. سبک و سیاق بازی شباهت فراوانی به Dragon’s Dogma و The Elder Scrolls V: Skyrim دارد. زاویه دوربین می تواند هم در حالت اول-شخص و هم در حالت سوم-شخص باشد.

پیش از مبارزه، شخصیت بازی پشت ستون پناه گرفته و پس از نزدیک شدن اژدها، به طور غافلگیرانه ای به او حمله می کند. فیزیک بازی خارق العاده است و محیط ها تخریب پذیر هستند. در یک صحنه، الف با کمان خود تیری انفجاری به سمت اژدها پرتاب می کند که پس از برخورد به یک ستون، منفجر شده و آن را کاملاً تخریب می کند. نکته شگفت انگیز اینجاست که تکه های سنگ روی زمین باقی می مانند. زمانی که شخصیت بازی در حال دویدن است، ناگهان اژدها جلوی او ظاهر می شود و به یک ستون برخورد می کند. واکنش فیزیکی اژدها در آن لحظه فوق العاده است. انیمیشن های اژدها تنها به همین مسئله بسنده نمی کنند و در زمان ضربه خوردن از قهرمان ها نیز واکنش های مختلفی از خود نشان می دهد. درگیری ها بسیار سینمایی هستند.

یکی از مواردی که همواره به عنوان یک ایراد در بازی های نقش آفرینی به حساب می آمد، فقدان اینگونه صحنه ها در حین درگیری بود. دلیل اصلی آن هم وسعت بسیار بالای این سبک است که تا حد زیادی دست سازندگان را در ایجاد جزئیات متعدد از نبردها و شیوه مبارزه بسته نگه می داشت، اما در نسل هشتم قرار نیست شاهد چنین چیزی باشیم. در Deep Down حتی صحنه های اکشن بازی به قدری واقعی هستند که نیازی به استفاده از تکنیک های خاص سینمایی ندارند. به لطف قدرت PS4 صحنه های آهسته چندین برابر جذاب تر از چیزی هستند که در نسل هفتم مشاهده کردیم.

تریلر با عبارت "بر ترس خود غلبه کن یا مثل یک ترسو بمیر" و نمایی از مقاومت شخصیت بازی در برابر آتش اژدها به پایان می رسد. آن چیزی که Capcom با Deep Down نشان داد، فراتر از حد تصور است. نکته جالب اینجاست که در ابتدای دمو، سازندگان با عبارت Working Title یادآور می شوند که محصول نهایی دقیقاً چیزی نیست که نمایش داده شده و قابل پیشرفت است. یادآور می شوم که بازی با موتور نسل بعدی این کمپانی یعنی Panta Rhei ساخته می شود. Capcom با Deep Down نشان داد که قصد ندارد ناکامی های خود در نسل هفتم را تکرار کند و در مقابل، انتظارات مخاطبان را از این IP جدید و نسل هشتم کنسول های بازی به شدت بالا برد.



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 13:45 :: نويسنده : ali
GTA V نیز برای نسل بعدی می آید

GTA V نیز برای نسل بعدی می آید
به گفته ی یک آنالیزور معروف بازی GTA V برای Ps4 و Xbox 720 منتشر میشود.این آنالیزور (Patcher ) اعلام کرده که این بازی با این جزییات گسترده قطعاََ برای نسل بعد خواهد آمد و عقیده ی او بر این مبنی است که این بازی با این امکانات امکان ندارد برای نسل بعد عرضه نشود.علاوه بر اینکه آقای Patcher روی این مسئله تاکید داشته آنالیزور های دیگری نیز حرف او را تایید کرده اند و همچنین Patcher افزوده است  به این ترتیب که پیش می رود احتمال دارد که این عنوان برای Pc افزوده شود گرچه شرکت Rock Star به طور رسمی این مسئله را تایید نکرده.همچنین باید منتظر واکنش Rock Star نسبت به این خبر باشیم اما فراموش نکنید که آقای Patcher بهترین آنالیزور گیم میباشد.پس بدین ترتیب احتمال دارد که این بازی علاوه بر Ps3 و Xbox360 برای کنسول های نسل بعد یعنی Ps4 و Xbox 720 عرضه شود.تاریخ بازی ۲۶ شهریور ۹۲ (۱۷ سپتامبر ۲۰۱۳ ) میباشد.این خبر رسمی از سایت Video gamer میباشد.



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 13:44 :: نويسنده : ali
دنیایی در آینده یا گذشته ای در حال

در کنار شایعات مختلفی که در این مدت منتشر شده، شایعه ساخت Assassin’s Creed IV سر و صدای زیادی به راه انداخت...

در کنار شایعات مختلفی که در این مدت منتشر شده، شایعه ساخت نسخه جدید سری بازی های Assassin’s Creed یا Assassin’s Creed IV سر و صدای زیادی به راه انداخت. این بازی پیش درآمدی برای Assassin’s Creed III است و در برزیل رخ خواهد داد. بازی دارای حالت Co-op نیز خواهد بود و همچنان در زمان انقلاب آمریکا در جریان است. بعد از انتشار این شایعه، صحبت های زیادی درباره نسخه بعدی این سری از بازی ها صورت گرفت. در لیست زیر، ما به مواردی اشاره می کنیم که می توانیم در نسخه بعدی سری Assassin’s Creed شاهد آن ها باشیم.

سرزمین های کاملاً جدید

سرزمین های تاریخی دوره انقلاب آمریکا، مکان های جالبی برای گشت و گذار هستند، اما شاید خیلی ها دوست نداشته باشند که دوباره در آن ها گردش کنند. به همین دلیل، بهتر است که سری Assassin’s Creed به دوره های دیگری مانند زمان بازی Watch Dogs برود. البته ما در ACIII با دزموند (Desmond) در زمان حال به مأموریت های مختلفی رفتیم و این تجربه را بدست آورده ایم. المان های مدرن می توانند یکی از قسمت های بسیار جالبی باشند که در این بازی رخ دهند. حتی باز هم خیلی ها دوست دارند که این سری از بازی ها را در ژاپن دوران فئودال تجربه کنند. دوران یونان باستان نیز بد به نظر نمی رسد و خیلی ها به آن زمان علاقه دارند. شما دوست دارید که نسخه جدید سری بازی های AC در کجا رخ دهد؟

کم شدن برخی از مراحل اضافی!

برخی از مراحل فرعی ACIII فوق العاده بودند. از میان آن ها می توان به مراحل دریایی بازی اشاره کرد که فصل جدیدی را در این سری به وجود آورده اند، اما در حقیقت این مأموریت ها بی هدف بودند و کار خاصی را در بازی انجام نمی دادند. اینگونه مراحل در ACIV باید به شکلی طراحی شوند که روی روند بازی تأثیرگذار باشند و به نوعی زیرمجموعه کارهای اصلی قرار بگیرند. مرحله نجات دادن که در Assassin’s Creed: Revelations وجود داشت، می تواند نمونه ای برای بخش های فرعی نسخه های بعدی باشد. حتی این موضوع به شخصیت بازی نیز کمک می کند که ارتباط بیشتری با بازیکنان برقرار کند.

شوخی های بیشتر

یکی از قسمت هایی که باعث شد تا شخصیت کانر (Connor) چندان جذاب نباشد، این است که او بسیار جدی است. در حالیکه ما اتزیو (Ezio) را با شوخی هایش دوست داشتیم. این طبع باعث می شود تا بازیکنان سریعتر و بهتر با شخصیت اصلی ارتباط برقرار کنند و خود را بخشی از داستان ببینند. به نظر شخصیت جدید این سری از بازی ها باید کمی شوخ تر و جذاب تر طراحی شود.

دلایل بیشتر برای خرید در بازی

سیستم پول بدست آوردن و خرج کردن در سری بازی های AC چندان جالب به نظر نمی رسد. آیتم هایی که می خرید، شاید چندان مورد استفاده شما قرار نگیرند و در مأموریت ها نیز به کار نیایند. باید در این نسخه سلاح های قوی تری قرار بگیرند که ارزش خریدن را داشته باشند. همچنین قسمت شخصی سازی بازی نیز باید دارای آیتم های بیشتری شود تا بازیکنان بتوانند چیزهای بهتری را خریداری کنند.

استفاده هوشمندانه تر از سلاح های گرم

این سری از بازی ها روز به روز به زمان حال نزدیک تر می شوند و دیدیم که با شخصیت دزموند مدت بیشتری را در زمان حال سپری کردیم، اما مشکلی که کم کم در این سری از بازی ها دیده می شود، استفاده از سلاح های گرم است. در ACIII استفاده بیشتری از سلاح ها گرم شد. اگر این سری از بازی ها همچنان در زمان به جلو سفر می کنند، باید استفاده از سلاح به شکل هوشمندانه تری در بازی قرار بگیرد. Ubisoft برای استفاده از سلاح در این سری از بازی ها باید نگاهی به سری Ghost Recon و Splinter Cell بیندازد و کمی از منطق آن ها برای استفاده از سلاح بهره ببرد.

حرکت در خاطرات، به شکلی بهتر

از اولین نسخه این سری با حرکت در خاطره ها روبرو بودیم و همیشه باید کارهای خاصی را انجام می دادیم تا بتوانیم به قسمت های دست نیافتنی این خاطره ها برویم. اما خیلی ها دوست دارند زمانی که خاطره ای را به پایان می رسانند، همچنان در بازی باشند و با رفتن به قسمتی دیگر از فضایی که در آن حضور دارند، دلسرد نشوند. شاید آن ها نیز باید مسیری که بازی Dishonored در این قسمت در پیش گرفته بود را دنبال کنند. Ubisoft باید شکل داستان سرایی بازی را تغییر دهد تا بازیکنان به یکباره از بازی جدا نشوند.



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 13:41 :: نويسنده : ali
بازی های همراه

در این هفته به معرفی 10 بازی برتر  از سیستم های iOS ،Android و Windows Phone می پردازیم...

Royal Revolt

پلتفرم: Android/ iOS

بازی Royal Revolt یک عنوان Tower Defense بسیار جذاب است. در حالیکه از مقر خود دفاع می کنید، باید به فکر حمله به دشمن نیز باشید. روند بازی کاملاً به شما بستگی دارد و با توجه به کارهایی که انجام می دهید، شما را درگیر خودش می کند. RR دارای گرافیک 3D بسیار زیبایی است و فضای فانتزی ای دارد. این بازی می تواند به یکی از عناوین محبوب شما تبدیل شود.

Colosseum Defense

پلتفرم: Android

باز هم یک بازی Tower Defense دیگر که در آن باید با Orcها مبارزه کنید و در این کار باید از سلاح های سرد و گرم مختلفی بهره ببرید. در این بازی باید به وسیله چاقو و تفنگ دشمنان خود را از بین ببرید و با ترکیب این دو سلاح کارهای مختلفی انجام دهید. روند بازی به گونه ای است که با توجه به کارهایی که انجام می دهید، Level Up خواهید شد و قابلیت های جدیدی بدست خواهید آورد.

Kingdom Conquest II

پلتفرم: Android/iOS

KCII ترکیبی از برخی عناوین کلاسیک بسیار زیبای کمپانی Sega به حساب می آید. شما در این بازی با المان های شهرسازی مختلفی روبرو می شوید و از طرف دیگر، در یک فضای اکشن-نقش آفرینی قرار می گیرید. همچنین بخش Card-Battling نیز در آن وجود دارد. در حقیقت KCII یک بازی بسیار بزرگ به حساب می آید که دارای المان های بسیار جالبی است و باعث شده تا در نوع خودش بی نظیر باشد.

Gunslugs

پلتفرم: Android

GS ترکیب جالبی از بازی هایی مانند Metal Slug و Super Crate Box است و فضای 2D کلاسیک خاطره انگیزی دارد. درگیری شما در استفاده و ساخت سلاح های گوناگون، یکی از چالش های زیبای بازی به حساب می آید. این بازی دارای فضای هنری بسیار جالبی است که در این دوره از آن بسیار فاصله گرفته ایم. یک اکشن هیجان انگیز با المان های کلاسیک بسیار خوب، چیزی است که در GS با آن روبرو می شوید.

Metal Slug 3

پلتفرم: Android/iOS

صحبت از Metal Slug شد، پس بد نیست که به سراغ Metal Slug 3 بروید. از زمانی که من یادم هست، این سری از بازی ها به همین صورت بوده اند و تا کنون نیز هیچ تغییری نکرده اند! یک بازی تیراندازی بسیار فوق العاده که شما را واقعاً به چالش می کشد. طراحی مراحل و هیجانی که در MS3 وجود دارد، مثال زندنی است و هنوز بعد از سال ها این بازی عالی به نظر می رسد. کنترل MS3 به شکل خوبی طراحی شده و شما از انجام آن بسیار لذت خواهید برد.

Ikaruga

پلتفرم :Android

باز هم بد نیست که یک بازی تیراندازی کلاسیک دیگر را به شما معرفی کنیم که به خوبی می توان آن را روی پلتفرم همراه بازی کرد. Ikaruga سال 2001 در ژاپن عرضه شد که گرافیک 3D بسیار خوبی داشت و گیم پلی آن  درگیرکننده بود. اکنون این بازی به خوبی برای صفحه های لمسی بازسازی شده و مراحل جدید و گیم پلی بهتری برای آن طراحی شده است. این بازی را اکنون می توان یکی از جذاب ترین عناوین موبایل نامید و اگر به سبک تیراندازی علاقه دارید، باید آن را تجربه کنید.

Temple Run 2

پلتفرم: Android/iOS

موفقیت نسخه اول این بازی فوق العاده بود و اکنون نسخه دوم آن نه تنها موفقیت های گذشته را تکرار کرده، بلکه به عنوانی به مراتب بهتر تبدیل شده است. مراحل بازی واقعاً چالش برانگیز هستند و تنوع در آن ها بسیار زیاد است. المان های جدیدی برای بازی کردن در این عنوان طراحی شده که در مقایسه با نسخه قبلی متفاوت شده است. TR2 جزو آن دسته از بازی هایی قرار می گیرد که بارها و بارها می توانید آن را تجربه کنید و آیتم های مختلفی بدست بیاورید.

Contre Jour

پلتفرم: Windows Phone/Android/iOS

ترکیبی از بازی World of Goo و Cut the Rope، می شود Conter Jour. بازی ای که شما را درگیر دنیای تاریکی می کند و به شما اجازه کنترل موجوداتی به نام Petit را می دهد. در CJ باید با استفاده از المان هایی که در محیط بازی وجود دارند، به هدف خود دست پیدا کنید. همچنین موسیقی های بسیار خوبی برای این بازی طراحی شده که شنیدن آن ها به همراه بازی کردن شما را به دنیای دیگری خواهد برد.

Mars Runner

پلتفرم: Windows Phone

این بازی 3D بسیار زیبا در سال 2323 رخ می دهد. جایی که انسان ها سعی می کنند در سیاره های دیگر، کلونی ایجاد کرده و آنجا را به محلی برای زندگی خود تبدیل کنند. برای بدست آوردن سیاره ها را، باید در آن ها مأموریت های مختلفی انجام دهید. اگر در این کار موفق شوید، به رئیس جمهور سیاره مریخ تبدیل خواهید شد! افکت های صوتی و موسیقی های خوبی نیز برای این بازی رایگان ساخته شده که روند آن را برای شما هیجان انگیزتر می کنند.

Dead Trigger

پلتفرم: Android/iOS

Dead Trigger یک عنوان کاملاً هیجان انگیز برای بازیکنان حرفه ای به حساب می آید که در آن باید به صورت اول-شخص با زامبی ها مبارزه کنید. گرافیک بازی بسیار عالی از کار درآمده و طراحی سلاح ها و زامبی ها به سرعت نظر شما را به خودشان جلب می کنند. این عنوان یکی از محبوب ترین بازی های موبایل به حساب می آید که علاقه مندان بسیار زیادی را به خودش اختصاص داده است.



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:بازی های همراه,بازی موبایل,اندروید,Ios,, :: 13:38 :: نويسنده : ali
FarCry 3 – Black Box

دانلود Black Box بازی زیبای Far Cry 3

 

فراتر از محدودیت های تمدن نهفته یک جزیره، یک مکان بی قانون و حکومت بدبختی دزدی دریایی و حقوق بشر، که در آن فرار خود را تنها از مواد مخدر و یا پوزه تفنگ. این جایی است که شما به خودتان پیدا کنید، به دام افتاده در یک محل است که درست را از نادرست را فراموش کرده است، جایی که زندگی می کند از اصول violence.In دور گریه بازیکنان گام به کفش از جیسون برودی، رشته در این جزیره مرموز استوایی. شما دیکته کند که چگونه داستان آغاز می شود، از جنگ شما انتخاب می کنید به متحدان و دشمنان شما را در طول راه را برای مبارزه با. اسلش، دزدکی حرکت کردن، منفجر و شلیک و راه خود را در سراسر جزیره در جهان است که همه حس درست و غلط را از دست داده است. مواظب باشید زیبایی و رمز و راز این بهشت ناشناخته زندگی می کنند و فهرستی از آن ظالم، شخصیت ناامید به زرنگ تر بودن از. شما بیشتر از شانس برای زنده ماندن نیاز دارید.(ترجمه ماشینی)











ادامه مطلب ...


شنبه 5 اسفند 1391برچسب:FarCry 3 – Black Box, :: 9:48 :: نويسنده : ali
امتیازهای Far Cry 3

CVG – 9.4

Eurogamer – 10

IGN – 9

Kotaku – A Blast

MondoXbox (Italy) – 9.3

Canadian Online Gamers – 9

GameTrailers – 8.6

Videogamer – 9

Strategy Informer – 9

OXM – 8.5

God is a Geek – 9

Game Informer – 9.5

GamesRadar – 4.5/5

Inside Games CH (Germany) – 81/100

Digital Spy – 4/5

9lives (Belgium) 92/100

Spazio Games (Italy) – 9

Xboxlife (Denmark) – 8.5



دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 7:26 :: نويسنده : ali