درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 526
بازدید کل : 119724
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




دانلود بازی برخورد قبیله ها Clash of Clans v6.186.3 اندروید
دانلود بازی برخورد قبیله ها Clash of Clans v6.186.3 اندروید + تریلر

جدیدترین نسخه برای اولین بار

قبیله خود را رهبری نمایید تا پیروز میدان باشید! Clash of Clans یک بازی استراتژی زیبا می باشد که در آن باید روستا خود را بسازید و نیرو های نظامی خود را تربیت نمایید. این بازی ترکیبی از یک بازی استراتژی سریع و مبارزه ای می باشد که در آن جادوگرها، بربرها، اژدها و دیگر مبارزان برتر تاریخ وجود دارند، هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید.

برخی از ویژگی های بازی:

- ساخت روستا در مکان دلخواه

- نبرد با بازیکنان دیگر از سراسر جهان

- پیوند با سایر بازیکنان برای نبرد نهایی

- ۱۴ مرحله زیبا و جذاب

 

دانلود با حجم 49.9 مگابایت



پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, :: 12:48 :: نويسنده : ali
دانلود بازی تکامل: نبرد برای آرمان شهر Evolution: Battle for Utopia v1.4 اندروید – همراه دیتا
دانلود بازی تکامل: نبرد برای آرمان شهر Evolution: Battle for Utopia v1.4 اندروید – همراه دیتا + تریلر

امتیاز ۴٫۸ در گوگل پلی

Evolution: Battle for Utopia ترکیبی از یک بازی RPG و استراتژی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و دارای امتیاز بالای ۴٫۸ در گوگل پلی می باشد! در این بازی شما به یک سیاره دور سفر کرده و در نقش یک کاپیتان با سلاح های برجسته که در اختیار دارید باید با دشمنان مبارزه کنید و همه چیز را نابود کنید! جهان بزرگ، گرافیک بسیار بالا و گیم پلی بی نظیر بازی بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد.

ویژگی های منحصر به فرد بازی:

- مبارزه با دشمنان با استفاده از سیستم مبارزه بی نظیر

- ساخت پایگاه و محافظت از آن با سیستم های دفاعی بی نظیر

- تکنولوژی منحصر به فرد فرازمینی ها اکنون در دستان شما

- گیم پلی و گرافیک بی نظیر بازی

- مبارزه با دشمنان مختلف

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, :: 12:40 :: نويسنده : ali
دانلود بازی کم حجم و سرگرم کننده Freedom Fall v2.0

Freedom Fall عنوان جنجالی یکی از جذاب ترین بازی های سبک down-scrolling می باشد که به تازگی توسط Stirfire Studios به بازار عرضه گردیده است. در این بازی ضد قهرمان داستان یک ملکه گسیخته و تند خو است که به روش های گوناگونی سعی در نابود کردن شما به وسیله تعبیه دام های گوناگون و مامور ساختن هیولاهای دهشتناک دارد.آنچه در وضعیت کنونی آشکارا رخ نموده ، همانا عنوان این بازی یعنی مرگ آزادی است.ملکه از هیچ عملی در راستای متشنج کردن اوضاع فروگذار نمی کند.در جهت پایین کشیدن او از جایگاه قدرت راه پر فراز و نشیبی پیش روی دارید که بقا در موقعیت های بسیار خطرناک و حتی جنگیدن با اژدها تجربه های جالبی را در این بازی به همراه خواهد داشت.

 

Freedom Fall v2.0-FAS

 

Freedom Fall Cover دانلود بازی کم حجم و سرگرم کننده Freedom Fall v2.0

 

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

Freedom Fall S2 s دانلود بازی کم حجم و سرگرم کننده Freedom Fall v2.0 Freedom Fall S1 s دانلود بازی کم حجم و سرگرم کننده Freedom Fall v2.0

Freedom Fall S4 s دانلود بازی کم حجم و سرگرم کننده Freedom Fall v2.0 Freedom Fall S3 s دانلود بازی کم حجم و سرگرم کننده Freedom Fall v2.0

 

caution دانلود بازی کم حجم و سرگرم کننده Freedom Fall v2.0 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

password دانلود بازی کم حجم و سرگرم کننده Freedom Fall v2.0 پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی کم حجم و سرگرم کننده Freedom Fall v2.0 لینک دانلود – 121.2 مگابایت | لینک کمکی

   



چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, :: 12:35 :: نويسنده : ali
دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite III XBOX360-COMPLEX

 

Sniper Elite iii xbox360 cover small دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360

 

 

تیراندازی در خفا

گیم پلی Sniper Elite 3 تفاوت های زیادی با نسخه های پیشین خواهد داشت، از آنجایی که بازی  برای نسل هشتم کنسول ها نیز توسعه داده شده، زمینه ی مناسب برای تغییرات در گیم پلی این عنوان فراهم گردیده است. سازندگان گیم پلی بازی را به ۳ مرحله تقسیم کرده اند: مشاهده، جست و جو و اجرا. در واقع شما در این بازی پیش از هر کاری باید به خوبی محیط را بررسی کنید و از محل های  استقرار دشمنان و حرکات آن ها آگاهی پیدا کنید و سپس بهترین راه برای رسیدن به هدف را بیابید و ماموریت خود را انجام دهید. اما لازمه ی اینکه این تغییرات به چشم بیاید، افزایش هوش مصنوعی دشمنان است تا آن ها به جای اینکه  همیشه یک کار خاص را انجام دهند و یک مسیر ویژه را طی کنند بتوانند به طور آزاد در محیط حرکت کنند و کار های مختلفی را انجام دهند تا کار برای بازیباز سخت شود و او را مجبور به تأمل کند. سازندگان اظهار داشته اند که هوش مصنوعی در این نسخه بسیار پیشرفته شده است و سربازان علاوه بر حس بینایی دارای حس شنیداری نیز می باشند و با نزدیک شدن صدای قدم ها مشکوک شده و در محیط به جست و جوی شما می پردازند. برای جلوگیری از فاش شدن حضور شما در محیط باید همواره در تاریکی ها و سایه ها حرکت کنید و خود را از حوزه ی دید دشمنان دور بدارید تا بتوانید مراحل را به انجام برسانید. با افزایش هوش مصنوعی دشمنان ارزش بالای گستردگی محیط آشکار می شود، محیط وسیع این نسخه این توانایی را به شما می دهد که بتوانید با برنامه ریزی درست و به راحتی از راه های مختلف استفاده کنید تا توسط دشمن شناسایی نشوید اما اگر بدون برنامه ریزی پا به محیط بگذارید مرگ شما حتمی خواهد بود بنابراین اهمیت برنامه ریزی و استفاده از تاکتیک در این نسخه بسیار بالا خواهد بود.

 

در بازی راه های مختلفی برای انجام یک ماموریت وجود دارد برای مثال شما برای از بین بردن یک ژنراتور می توانید از فاصله ی دور به مخزن سوخت آن شلیک کنید یا با از بین بردن سربازان اطراف آن خود به آن نزیک شوید و با کار گذاشتن یک بمب C4 آن را نابود کنید. شاید با این تفاسیر به نظر بیاید که در صورتی که سربازان از حضور شما اطلاع یابند، مرگ شما حتمی خواهد بود ولی سازندگان برای این بخش نیز ویژگی هایی ابداع کرده اند. اگر چه لو رفتن شما، کار را بسیار سخت خواهد کرد اما زنده ماندن شما به تصمیماتتان بستگی دارد. شما می توانید از سلاح های مناسبی که در اختیار دارید استفاده کنید برای مثال این توانایی را دارید که مین های زیادی را در مسیری که عبور می کنید، کار بگذارید و دشمنان را بدون هیچ مشکلی از پای در آورید یا با کار گذاشتن تله های انفجاری آن ها را به یکباره از بین ببرید. بخشی بسیار مهمی که به نوعی به مشخصه اصلی این سری تبدیل شده است، صحنه های X-Ray می باشد که در این نسخه نیز وجود دارند و پیشرفته تر نیز شده اند.Jean-Baptiste Bolcato

 

روزنه ی بین نسلی

این نسخه به لطف ارتقای موتور گرافیکی خود می تواند برای نسل هشتم کنسول ها نیز یک گرافیک خوب را رقم بزند. از آنجایی که بازی هنوز مراحل ابتدایی ساخت خود را پشت سر  می گذارد، انتظار می رود وضعیت گرافیکی آن در نهایت بهتر از نسخه های نمایشی باشد ولی با این حال شاهد یک گرافیک قابل قبول و بین نسلی برای این عنوان می باشیم. اولین مزیتی که به واسطه ی ارتقای موتور بازی به وجود آمده است، توانایی نمایش تعداد زیادی دشمن در محیط است و مزیت دوم نیز نرم کردن مدل ها می باشد که سبب می شود واقعی تر جلوه کنند.

گرافیک Sniper Elite 3 در واقع نه آنقدر ضعیف است که در حد کنسول های نسل هشتم نباشد و نه آنقدر قوی است که بتوان آن را یک عنوان مخصوص نسل هشتم نامید در واقع این عنوان دارای یک گرافیک بین نسلی است که تعادل در آن رعایت شده است و قرار است بر روی ۶۰ فریم بر ثانیه و کیفیت ۱۰۸۰p بر روی کنسول های نسل هشتم و PC و کیفیت ۷۲۰p بر روی کنسول های نسل هفتم اجرا شود.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

 

تصاویری از محیط بازی:

Sniper Elite iii screenshots 01 small دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360 Sniper Elite iii screenshots 02 small دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360

Sniper Elite iii screenshots 03 small دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360 Sniper Elite iii screenshots 04 small دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360

Sniper Elite iii screenshots 05 small دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360 Sniper Elite iii screenshots 06 small دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360

 

caution دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

 



چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, :: 12:32 :: نويسنده : ali
دانلود بازی Sniper Elite III برای PS3 با لینک مستقیم

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite III PS3-DUPLEX

 

Sniper Elite iii ps3 cover small دانلود بازی Sniper Elite III برای PS3

 

 

تیراندازی در خفا

گیم پلی Sniper Elite 3 تفاوت های زیادی با نسخه های پیشین خواهد داشت، از آنجایی که بازی  برای نسل هشتم کنسول ها نیز توسعه داده شده، زمینه ی مناسب برای تغییرات در گیم پلی این عنوان فراهم گردیده است. سازندگان گیم پلی بازی را به ۳ مرحله تقسیم کرده اند: مشاهده، جست و جو و اجرا. در واقع شما در این بازی پیش از هر کاری باید به خوبی محیط را بررسی کنید و از محل های  استقرار دشمنان و حرکات آن ها آگاهی پیدا کنید و سپس بهترین راه برای رسیدن به هدف را بیابید و ماموریت خود را انجام دهید. اما لازمه ی اینکه این تغییرات به چشم بیاید، افزایش هوش مصنوعی دشمنان است تا آن ها به جای اینکه  همیشه یک کار خاص را انجام دهند و یک مسیر ویژه را طی کنند بتوانند به طور آزاد در محیط حرکت کنند و کار های مختلفی را انجام دهند تا کار برای بازیباز سخت شود و او را مجبور به تأمل کند. سازندگان اظهار داشته اند که هوش مصنوعی در این نسخه بسیار پیشرفته شده است و سربازان علاوه بر حس بینایی دارای حس شنیداری نیز می باشند و با نزدیک شدن صدای قدم ها مشکوک شده و در محیط به جست و جوی شما می پردازند. برای جلوگیری از فاش شدن حضور شما در محیط باید همواره در تاریکی ها و سایه ها حرکت کنید و خود را از حوزه ی دید دشمنان دور بدارید تا بتوانید مراحل را به انجام برسانید. با افزایش هوش مصنوعی دشمنان ارزش بالای گستردگی محیط آشکار می شود، محیط وسیع این نسخه این توانایی را به شما می دهد که بتوانید با برنامه ریزی درست و به راحتی از راه های مختلف استفاده کنید تا توسط دشمن شناسایی نشوید اما اگر بدون برنامه ریزی پا به محیط بگذارید مرگ شما حتمی خواهد بود بنابراین اهمیت برنامه ریزی و استفاده از تاکتیک در این نسخه بسیار بالا خواهد بود.

 

در بازی راه های مختلفی برای انجام یک ماموریت وجود دارد برای مثال شما برای از بین بردن یک ژنراتور می توانید از فاصله ی دور به مخزن سوخت آن شلیک کنید یا با از بین بردن سربازان اطراف آن خود به آن نزیک شوید و با کار گذاشتن یک بمب C4 آن را نابود کنید. شاید با این تفاسیر به نظر بیاید که در صورتی که سربازان از حضور شما اطلاع یابند، مرگ شما حتمی خواهد بود ولی سازندگان برای این بخش نیز ویژگی هایی ابداع کرده اند. اگر چه لو رفتن شما، کار را بسیار سخت خواهد کرد اما زنده ماندن شما به تصمیماتتان بستگی دارد. شما می توانید از سلاح های مناسبی که در اختیار دارید استفاده کنید برای مثال این توانایی را دارید که مین های زیادی را در مسیری که عبور می کنید، کار بگذارید و دشمنان را بدون هیچ مشکلی از پای در آورید یا با کار گذاشتن تله های انفجاری آن ها را به یکباره از بین ببرید. بخشی بسیار مهمی که به نوعی به مشخصه اصلی این سری تبدیل شده است، صحنه های X-Ray می باشد که در این نسخه نیز وجود دارند و پیشرفته تر نیز شده اند.Jean-Baptiste Bolcato

 

روزنه ی بین نسلی

این نسخه به لطف ارتقای موتور گرافیکی خود می تواند برای نسل هشتم کنسول ها نیز یک گرافیک خوب را رقم بزند. از آنجایی که بازی هنوز مراحل ابتدایی ساخت خود را پشت سر  می گذارد، انتظار می رود وضعیت گرافیکی آن در نهایت بهتر از نسخه های نمایشی باشد ولی با این حال شاهد یک گرافیک قابل قبول و بین نسلی برای این عنوان می باشیم. اولین مزیتی که به واسطه ی ارتقای موتور بازی به وجود آمده است، توانایی نمایش تعداد زیادی دشمن در محیط است و مزیت دوم نیز نرم کردن مدل ها می باشد که سبب می شود واقعی تر جلوه کنند.

گرافیک Sniper Elite 3 در واقع نه آنقدر ضعیف است که در حد کنسول های نسل هشتم نباشد و نه آنقدر قوی است که بتوان آن را یک عنوان مخصوص نسل هشتم نامید در واقع این عنوان دارای یک گرافیک بین نسلی است که تعادل در آن رعایت شده است و قرار است بر روی ۶۰ فریم بر ثانیه و کیفیت ۱۰۸۰p بر روی کنسول های نسل هشتم و PC و کیفیت ۷۲۰p بر روی کنسول های نسل هفتم اجرا شود.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

 

تصاویری از محیط بازی:

Sniper Elite iii screenshots 01 small دانلود بازی Sniper Elite III برای PS3 Sniper Elite iii screenshots 02 small دانلود بازی Sniper Elite III برای PS3

Sniper Elite iii screenshots 03 small دانلود بازی Sniper Elite III برای PS3 Sniper Elite iii screenshots 04 small دانلود بازی Sniper Elite III برای PS3

Sniper Elite iii screenshots 05 small دانلود بازی Sniper Elite III برای PS3 Sniper Elite iii screenshots 06 small دانلود بازی Sniper Elite III برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه CFW 4.55 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

caution دانلود بازی Sniper Elite III برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Sniper Elite III برای PS3 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

 



چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, :: 12:30 :: نويسنده : ali
دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PC

اگر اهل فیلم های سری Transformers باشید٬ حتما به دنبال بازی های سری Transformers هم خواهید رفت. به تازگی از عنوان تازه ای از سری بازی های Transformers با نام Transformers: Rise Of The Dark Spark منتشر شده است. این عنوان در واقع ادغامی از فیلم آینده Michael Bay و سری Transformers در قالب یک بازی جدید است. این عنوان در New York Toy Fair معرفی شد و توسط استودیوی Edge of Reality ساخته شده است. بازیکن در بازی قابلیت بازی بر روی هر دو جناح Autobots و Decepticons را داراست و در بازی بیش از ۴۰ کارکتر قابل پخش وجود دارد. همچنین بازی دارای یک بخش چند نفره نیز هست که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. نسخه کنسول Transformers: Rise Of The Dark Spark نیز دارای بخش Co-op هست که ۴ بازیکن را وارد این بازی می کند. تجربه های جمع آوری شده در بخش چند نفره و تک نفره Transformers: Rise Of The Dark Spark قابل اشتراک گذاری هستند.

 

Transformers Rise of the Dark Spark-FLT

 

Transformers Rise of the Dark Spark PC دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PC

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows® Vista/7/8

CPU : Intel Core 2 Duo 2.6 GHz or AMD Phenom X3 8750

RAM : 2 GB RAM

Graphics: GeForce 8800 GT series with 512 MB RAM or ATI Radeon HD 4850 with 512 MB RAM

DirectX: Version 9.0c

Hard Drive: 10 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

 

تصاویری از محیط بازی:

Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.Screenshot.1.Small دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PC Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.Screenshot.2.Small دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PC

Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.Screenshot.3.Small دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PC Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.Screenshot.4.Small دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PC

Transformers Rise of the Dark Spark PC S6 s دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PC Transformers Rise of the Dark Spark PC S5 s دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PC  

 

source دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه FairLight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

download دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PC دانلود مستقیم در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Firedrive   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Firedrive   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Firedrive   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Firedrive   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Firedrive   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Firedrive   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Firedrive   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Firedrive   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Firedrive   Direct Link

  



چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, :: 12:27 :: نويسنده : ali
دانلود بازی GRID Autosport برای PC

اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند.

GRID Autosport PC-RELOADED

 

GRID Autosport pc cover small دانلود بازی GRID Autosport برای PC

 

 

تفاوت بین خودرو های Stock و Open Top همانند تفاوت بین روز و شب است، این تفاوت را Autosport به خوبی به نمایش می گذارد. در حقیقت کاری که AS انجام داده است،بسیار هیجان انگیز و قابل تشویق است؛استفاده از المان های خاص و ویژه باعث می شود که تجربه ای که از هر دو نوع احساس می شود بسیار خاص و قابل تشخیص باشد. رانندگی و مسابقه در Open Top ظرافت خاصی می خواهد و برای برنده شدن باید از اصول و استراتژی خاصی استفاده کنید.برای درک اینکه چقدر باید در Open Top احتیاط به خرج دهید،می توان این مثال را بیان کرد؛برای موفقیت در هر زمینه ای تمرین و تجربه در حل کردن مسائل آن از اصول جدایی ناپذیر هر حرفه ای است،برای موفقیت در Open Top هم شما نیاز دارید تا تمام اصول و پیچیدگی رانندگی را بدانید و از آنها استفاده کنید.اگر بتوانید تمام مدت خودروی خودتان را در مسیر نگه دارید و خطایی نداشته باشید،آماده ورود به دنیای Open Top هستید.در همین مورد،نسخه محدود و مخصوصی از بازی برای وب سایت ها فرستاده شده است که نشان از توجه خاص سازندگان به نقطه نظرات بازیکنان دارد. اگر واکنش منتقدین در این مورد را قبول داشته باشید،همگی آنها از این بخش خاص تعریف و تمجید کرده و از بالانسی که بین اجزای مختلف بازی وجود داشته احساس رضایت کرده اند.بازی مد های مختلفی دارد که یکی از آنها Street Racing نام دارد. در این مد، بازیباز در یکی از بزرگ ترین شهرهای دنیای به رقابت با دیگر بازیکنان می پردازد. بسته شدن خیابان ها برای چشیدن اوج لذت هیجان،می تواند آدرنالین خونتان را تا بی نهایت بالا ببرد.

 

تصاویری از محیط بازی:

GRID Autosport S2 s دانلود بازی GRID Autosport برای PC GRID Autosport S1 s دانلود بازی GRID Autosport برای PC

GRID Autosport S4 s دانلود بازی GRID Autosport برای PC GRID Autosport S3 s دانلود بازی GRID Autosport برای PC

GRID Autosport S6 s دانلود بازی GRID Autosport برای PC GRID Autosport S5 s دانلود بازی GRID Autosport برای PC  

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD3000 or AMD HD2000 Series or NVIDIA Geforce 8000 Series Series
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 15 GB available space
Sound Card: Direct X compatible soundcard
Additional Notes: Supported Graphics Cards •Intel HD3000 Series, HD4000 Series, HD5000 Series • AMD Radeon HD2000 Series, HD3000 Series, HD4000 Series, HD5000 Series, HD6000 Series, HD7000 Series, R7 Series, R9 Series •    NVIDIA GeForce 8000 Series, 9000 Series, GTX200 Series, GTX400 Series, GTX500 Series, GTX600 Series, GTX700 Series •    AMD Fusion A8 or higher

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista 64 bit, Windows 7 64 bit or Windows 8 64 bit
Processor: Intel Core i7 or AMD FX Series
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD5200 or AMD HD7000 Series or NVIDIA GTX600 Series minimum 1GB RAM
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 20 GB available space
Sound Card: Direct X compatible soundcard

 

source دانلود بازی GRID Autosport برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی GRID Autosport برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی GRID Autosport برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link



چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, :: 12:26 :: نويسنده : ali
نقد و بررسى Watch Dogs

شیکاگو، شهرى مملو از خلاف و جنایت. شهرى که در گوشه اى از آن مواد مخدر فروخته مى شود و در گوشه اى دیگر انسان! شهرى که حتى مسئولینش هم تو زرد و به فکر خرابکارى و فساد هستند! اما مرز خلاف هاى این شهر، خیلى وقت است که حدّ معمول را گذرانده و در گوشه اى دیگر، هک سلاح عده اى شده است. عده اى که قصد بر قرارى نظم و امنیت را نداشته و خودشان نیز افرادى زخم خورده اند. اما این افراد هکر هاى عادى نیستند. آن ها سازمان و ارگان هاى مختلف را هدف خود مى دانند. به چه دلیل؟ مشخص نیست. به همین علت است که به رنگ خاکستر هستند و از جنس خاکستر، از جنس نابودی…

 

256px Watch Dogs box art به رنگ خاكستر، به رنگ نابودى... | نقد و بررسى Watch Dogs



ادامه مطلب ...


سه شنبه 13 خرداد 1393برچسب:, :: 11:58 :: نويسنده : ali
با تصاویر تبلیغاتی Ubisoft برای بازی Watch Dogs همراه باشید

همانطور که می دانید عنوان Watch Dogs امروز به طور رسمی منتشر شد و شرکت Ubisoft نیز جشن توسعه و لانچ بازی را امروز برگزار کرد . 

به همین مناسبت گالری تصاویری از یک مدل شبیه ساز شده منتشر شده است که "Iga Górecka" مدل مشهور را در نقش "Aiden Pierce" نشان می دهد و در ادامه می توانید تصاویر تبلیغاتی منتشر شده را مشاهده کنید :

         

     

    

      

   



چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, :: 23:11 :: نويسنده : ali
The Evil Within تا تاریخ October 21 تاخیر خورد...

http://gematsu.com/wp-content/uploads/2014/04/TEW-Trailer_04-09-14.jpg
به تازگی Bethesda تایید کرد که عنوان جدید آقای Shinji Mikami یعنی The Evil Within تا تاریخ October 21 تاخیر خورده است. بازی در ابتدا برای عرضه در ماه August برنامه ریزی شده بود اما به علت احساس آقای Mikami مبنی بر نیاز بازی به ویرایش و اشکال زدایی بازی با تاخیر مواجه شد. همچنین Bethesda تریلر جدیدی از این عنوان منتشر کرده که در ادامه می توانید دریافت نمایید

دانلود تریلر با کیفیت HD



چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, :: 23:8 :: نويسنده : ali